Era nevoie de nou…

clas1.jpg

 Mesaj postat pe ClaS la data de 18 iunie 2001

Dragii mei, vă mulţumesc tuturor pentru interesul şi preocuparea dovedite faţă de cultura evanghelică şi Îl slăvesc pe Domnul de bucurie(…)

În armia Domnului sunt purtători de tot felul de drapele, contează doar că suntem o singură armată care mărşăluieşte spre cer. Să nu lăsăm culorile drapelelor să ne ia ochii: în frunte este Conducătorul, iar împotriva noastră este cel rău. Nici o confruntare nu e lipsită de primejdii, mai ales cele de la nivelul minţii. Nu ca aş fi constatat aşa ceva aici, dar vreau să fim conştienţi că şi progresul este un instrument al duhonicescului, un drapel al Domnului, că El este Cel care ne dă „voinţa” , dar tot de la El vine şi „înfăptuirea”. Că lupta pe care o avem de dat este deja câştigată! Cultura evanghelică va atinge (sau va rămane la) standardele necesare îndeplinirii scopului Împărăţiei, aşa cum va voi Domnul. Nu uit un cuvânt: „Tot ce găseşte mâna ta de făcut, fă cu toată puterea ta.”

Da, şi eu şi fratele P. (un versificator din X n. n.) suntem la acelaşi nivel înaintea lui Dumnezeu dacă şi numai dacă facem „cu toata puterea” ceea ce găsesc mâinile noastre de făcut. Din punctul ăsta de vedere s-ar putea ca eu să fiu mai jos decât el, chiar dacă scriu mai bine! Aviz tuturor!

Nu sunt de acord cu afirmaţia că am exclude unele subiecte. Doar unele moduri de abordare a lor. Cred că ceea ce am adus până acum şi vom aduce aici, exemplifică.

Dar, cum bine zici, L., e nevoie de nou. E nevoie de nou pentru cei care caută pe Dumnezeu acolo unde străluceşte noul. Nu sunt mulţi aceştia. Din

nefericire pentru noi, M. are dreptate. Dacă pentru cei mai mulţi, poetul dăruit este fratele P. şi nu eu sau tu, pentru alţii poezia este altceva decât scriu cei ca persoana amintită. De aceea am iniţiat această listă: pentru promovarea unei schimbări. Eu cred că e nevoie de ea şi vă mulţumesc acelora care mi-aţi venit alături. Poate că odată vor accepta noul şi ceilalţi. Probabil că atunci când el se va încetăţeni ca normal… Să nu uităm însă că noul tot din ce e vechi apare!

Şi dacă vechiul e încă actual, mai avem de lucru(….)

Lasă un comentariu