Deseară cinăm cu El

Aşa e când trăiesc mai mult în cer, decât pe pământ… Văd cum alţi blogeri adună pic cu pic realitatea, o speculează cum pot mai interesant (pentru alţii), o reflectă care cum poate, şi mă întreb: Doamne, eu de ce nu pot? Ce pot aduna eu, stând în casă toată ziua, fără televizor sau aparat de radio, abia încumetându-mă să ies să-mi iau ceva de mâncare? Şi mi-am amintit de cineva care, de mic ce era, nu-l putea vedea pe Domnul. Aşa că s-a suit în(spre) cer. Îl chema Zacheu.
Eu nu-L pot vedea pe Domnul ca alţii, am un har special: oamenii în faţă îmi zic elegant „persoană cu dizabilităţi” sau evită să pomenească, dar în spate tot „handicapatul ăla” sunt.
Aşa că m-am suit undeva de unde Îl pot vedea clar pe Domnul: în poezie. Şi mai am loc aici! Cine mai vrea să vină lângă mine? Că deseară cinăm cu El!

4 Responses to Deseară cinăm cu El

  1. rasvan spune:

    Vin si eu! Cu intarziere de prea multa dragoste pentru ce scrii. Da’ tu vei pune capul pe pieptul Domnului, acolo trebuie sa odihneasca tampla ta. Domnul cred ca mijloceste poeziile tale Tatalui. Spun „cred” in fata, pentru ca in spate spun „categoric se bucura Tata”.

  2. Ionatan spune:

    Esti prea bun cu mine… El mijloceste oricum pentru noi toti. La mine e doar ce trebuie sa faca orice crestin: sa puna in negot ce I s-a incredintat.
    Slava Lui!

  3. cristina spune:

    daca mai exista un loc si pentru mine, vin si eu. la masa LUI intotdeauna este loc pentru cei care care l cauta. suferinta mea este simpla….sotul meu nu ma mai iubeste, si o resimt atat de acut incat….n am cuvinte si nici nu la caut.

  4. ionatan spune:

    Draga prietena, inţeleg suferinţa ta. Poate mai mult decât crezi… Problema are totuşi rezolvare. Nu te mai gândi că nu te mai iubeşte. Gândeşte-te doar că îl iubeşti tu. Atât.
    Domnul, de câţi era iubit, când îi iubea pe toţi? Ştiu cât doare. Şi El ştie, infinit mai mult. Cere-i Lui putere.

Lasă un comentariu