Înviere şi-alin

Mă străjuie arborii Duhului Tău,
De-atâta pădure, mă-nchin…
Sunt din rădăcină de bine şi rău
Suită în fruntea Ta spin.

Şi lacrima nu mi-e destulă să ţes
O rază măcar, să o pun
Diademă fiinţei pe care-ai ales
Din mute meleaguri s-adun.

Învăţ nemurirea privind cum mureai,
Să fiu mă deprind, când nu sunt…
În falduri de aur drapat îs şi mai
Ca oricând depărtat de pământ.

Încet ca o boare cuvânt mi s-a dat
Prin oameni cu răni să colind
Poveşti de iubire şi de vindecat
Şi lămpi de zâmbire s-aprind.

Mă străjuie arborii Duhului Tău,
De-atâta pădure, mă-nchin…
Sunt din rădăcină de bine şi rău.
Mă fă de-nviere şi-alin.

7 răspunsuri la Înviere şi-alin

  1. sfinx667 spune:

    mi-e drag versul ” de-atata padure ma-nchin „….cuprinde atat de multe…
    felicitari si, nu te opri din scris…
    respecte si pretuire,
    Sibilla

  2. […] 69. Transmisiunea în direct a conferintei “Viata la Maxim” 81. Autoritatea Biblica si Predicatorul 88. Înviere şi-alin […]

  3. ionatan spune:

    N-am de gând să mă opresc, cel puţin până când nu sa va opri scrisul din mine…🙂

  4. myry spune:

    azi am dat de blogul tau…si de o ora il tot citesc….pana acum mi-a placut ce am gasit…bravo, frumoase poezii!

  5. ionatan spune:

    Mă onorează vizita ta, myry. Sper să ofer la fel de multe lucruri frumoase şi de acum încolo, cu voia Domnului.🙂

  6. Ma bucur ca v-am gasit! Imi plac versurile dv.Fiti binecuvantat.

  7. Castalia spune:

    nu pot decat sa spun AMIN la aceasta poezie maiastra! Fiti bimecuvantat si binecuvantare in continuare!

Lasă un răspuns

