Bucuria cu multe petale


Mi-a dat Dumnezeu o bucurie cu multe petale… Le rup una câte una şi murmur mereu: „Mă iubeşte… Mă iubeşte…”!

Aseară, cineva drag L-a primit pe Domnul Isus…

Astăzi dimineaţă, la ora 7, m-a sunat un prieten şi mi-a spus: „Felicitări! Ai fost primit în Uniunea Scriitorilor!”…

Poate fi vreo legătură între cele două primiri, alta decât înflorirea bucuriei de la Dumnezeu?!

Doamne, cât de multe petale poate avea o floare ca asta?!

 

10 Responses to Bucuria cu multe petale

  1. elena gherman spune:

    Depinde de unde te uiti. Daca te uiti…daca te uiti de jos la ea nu stiu daca vezi mult, daca te uiti dintr-o parte vezi ceva, insa daca te uiti de sus s-ar putea sa fie asa de multe incit sa-ti ie greu sa le numeri…
    Felicitari…si petale multe…

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, Elena. Chiar încerc să le număr şi nu reuşesc… Înseamnă că privesc de sus? 🙂

  3. Sorina spune:

    Sau, poate, sunt nenumarate petalele? Iti doresc ca, oricat ai incerca sa le afli numarul, sa nu reusesti sa ajungi niciodata la capatul numaratorii pentru simplul motiv ca, mereu si mereu, petale noi se vor naste!…

  4. ionatan spune:

    Măă, da tu faci poezie mai rău (bine!) ca mine… Da’ ce, petalele bucuriei sunt unghiile tale (sau ale mele)? Din ce le tot tai, mereu să tot crească? 🙂

  5. A.Dama spune:

    Ionatane, FELICITARI! Trebuia sa se intample mai demult! Nu-mi iese acum o felicitare poetica, insa, poate primesti si simplu: bucura-te cu cel ce se bucura. Acum suntem in faza asta! 🙂

    Si ma bucur si de macul tau! Doamne, ce ma bucur!

  6. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, A.Dama, că te bucuri cu mine.

    Ştiam că-ţe va plăcea macul ăla. L-am ales fiidcă are petale. Grâul înseamnă rod. Deci m-am gândit la un rod cu petale. Adică la bucurie… 🙂

  7. Sorina spune:

    Ma duc sa imi tai unghiile, sa vad daca imi cresc bucurii atat de mari si de multe ca ale tale! 🙂 Daca nu, inseamna ca nu asta e formula reusitei… si mai raman si cu unghiile scurtate… =))

  8. ionatan spune:

    Dacă tai unghii, unghii vor creşte. Dacă tai bucurii, bucurii! Ce seamănă omul, aceea va şi secera. Valabil şi în cazul imaginaţiei.

  9. calatorru spune:

    Felicitari! 🙂

  10. ionatan spune:

    Mulţumesc! 🙂

Lasă un comentariu