Să-I spun pe Nume

Să-I spun pe Nume ar fi ca şi cum
Cu lancea aş putea ţintui norii.
Sau plasa retiarului s-o pun
Gladiator pe zâmbetul splendorii.

Să-I spun pe Nume? Către El urcând
Atâta doar cuvine-se a fi…
Cu pasul meu desprins de la pământ
Ascensiune înspre veşnicii.

Înveşmântat în carnea mea cum sunt,
Săpat de râul morţii defileu,
Pe munţii nenumiţi, cu mers cărunt,
Îl pot ajunge eu pe Dumnezeu?

Doar dragul Lui de inimă de om,
Doar faţa Lui, pe mine când îmi plec
Către ţărână chipul, ca un pom
Cu închinarea, rod melhisedec,

Abia atunci şi doar aşa Îl ştiu,
Doar mângâiere şi deznodământ
A tot ce-n lumea asta este viu…
Iubirea care vine pe pământ.

 

15 Responses to Să-I spun pe Nume

  1. E spune:

    Ma surprinde Domnul iar. In seara asta ne-am rugat pentru o familie care ne-a vizitat si pentru inca un suflet drag noua… Rugaciunea a fost: Doamne, cum te cheama pe tine pentru ei? care e numele Tau, Unic, pentru ei? Care e fata pe care Tu o o indrepti acum catre ei? Si am cantat iar cantari de la Dunare…

  2. ionatan spune:

    Mă bucură să aflu că suntem în acelaşi Duh… M-aş bucura şi mai tare să aflu că vă rugaţi şi pentru mine. 🙂

  3. E spune:

    Da? Pai puteti deja sa incepeti sa va bucurati! Ca ne rugam!:-)

  4. ionatan spune:

    Mulţumesc! Am început! 🙂

  5. sfinx667 spune:

    … ” pe muntii nenumiti cu mers carunt… ”
    ma-ndeamna Dumnezeu s-ascult,
    chemarea Sa…
    si, sa-mi indrept pasii hai-hui,
    pe Calea cu numele Lui,
    linistea mea…
    frumos, felicitari si multumiri,
    Sibilla

  6. ionatan spune:

    Da, SIBILLA, cred că de data asta ai găsit o formulă mai bună pentru zicerea ta… 🙂

  7. rose4you spune:

    si cand nu intelegi .. si intrebi „de ce?”…..ce nume sa intelegi din Dumnezeu?

  8. ionatan spune:

    „Eu sunt Alfa şi Omega, începutul şi sfârşitul…” De-aia tot întrebăm, rose4you, fiindcă nu suntem nici alfă, nici omegă, fiindcă niciodată nu vom cunoaşte începutul şi sfârşitul necazurilor omeneşti… 😦

  9. E spune:

    Cand voi reusi sa accept sa ma numesc cum El vrea, voi sti ce Nume are El pentru mine…

  10. E spune:

    Am recitit ce am scris ieri si cam suna a infatuare, de parca am monopolizat toate rugaciunile pentru dvs! Scuze. Dar de bucurat tot ma bucur! 🙂

  11. rose4you spune:

    chiar daca multe cristale imi vor umple ochii va trebui sa recunosc mereu acest Adevar biblic…si sa nu uit ca,nu-s nici Alfa nici Omega. Multumesc

  12. ionatan spune:

    Dragă E, nu am văzut defel infatuare şi cu adevărat mă bucur că ştiu încă pe cineva care sev roagă pentru mine… Nu de alta, dar mă simt atât de slab…

  13. violeta spune:

    In slabiciune veti vedea Taria Mea…

  14. ionatan spune:

    Slăvit să fie Numele Domnului!
    Şi… slăbit să fiu eu…!

  15. violeta spune:

    si Domnul sa te-ntareasca!

Lasă un comentariu