Scrisoarea de dragoste a Tatălui

Strigătul inimii unui tată de la Genesa până la Apocalipsa

Cuvintele pe care le vei asculta sunt adevărate, ele îţi vor schimba viaţa dacă le vei lăsa să facă asta. Fiindcă ele vin chiar din inima lui Dumnezeu. El te iubeşte şi El este tatăl pe care tu l-ai căutat toată viaţa ta. Aceasta este scrisoarea Lui de dragoste către tine.

„Copilul Meu, poate că tu nu Mă cunoşti, dar Eu ştiu totul despre tine. Ştiu când te aşezi şi când te ridici, îţi cunosc toate căile, chiar şi firele din cap îţi sunt numărate. Fiindcă ai fost creat după chipul şi asemănarea Mea. În Mine trăieşti, te mişti şi îţi ai fiinţa… Pentru că eşti creaţia Mea şi eşti din neamul Meu.

Te-am cunoscut chiar şi înainte să fi fost zămislit, te-am ales când am plănuit creaţia. Nu ai fost o greşeală. Fiindcă toate zilele tale sunt scrise în cartea Mea. Eu hotăresc momentul exact al naşterii tale şi unde o să locuieşti.

Eşti o făptură minunată. Eu Te-am ţesut în pântecele mamei tale şi Te-am adus înainte în ziua în care te-ai născut.

Am fost înfăţişat greşit de către cei ce nu Mă cunosc. Nu sunt distant şi mânios, ci sunt expresia completă a dragostei şi este dorinţa Mea să Îmi revărs dragostea Mea asupra ta, fiindcă tu eşti copilul meu, iar Eu sunt Tatăl tău. Îţi ofer mai mult decât tatăl tău pământesc ţi-ar putea oferi vreodată, pentru că Eu sunt Tatăl perfect. Orice dar bun pe care îl primeşti vine din mâna Mea. Eu am grijă de tine şi Îţi împlinesc toate nevoile. Planul Meu pentru viitorul tău a fost întotdeauna plin de speranţă. Te iubesc cu o dragoste nepieritoare.

Gândurile Mele pentru tine sunt nenumărate ca nisipul de pe ţărmul mării, şi Mă bucur pentru tine prin cântec şi veselie. Nu voi înceta niciodată în a-ţi face bine, pentru că tu eşti comoara Mea de preţ. Îmi doresc să te sădesc în bine, cu toată inima Mea şi din tot sufletul Meu şi vreau să-ţi arăt lucruri minunate şi extraordinare.

Dacă Mă vei căuta cu toată inima ta, Mă vei găsi. Găseşte-ţi plăcerea în Mine şi Eu Îţi voi îndeplini dorinţele inimii. Fiindcă Eu ţi-am dăruit acele dorinţe. Sunt în stare să fac pentru tine mai mult decât ţi-ai fi imaginat. Pentru că Eu sunt cel mai mare sprijin al tău. Şi sunt, de asemenea, Tatăl tău care te mângâie în toate necazurile tale.

Când inima ţi-e frântă, Eu sunt aproape de tine. Precum un păstor îşi poartă un miel, Eu te-am purtat aproape de inima Mea. Într-o zi, voi şterge toate lacrimile de pe faţa ta şi voi lua toată durerea pe care ai suferit-o pe acest Pământ. Eu sunt Tatăl tău şi te iubesc precum L-am iubit pe fiul meu Isus.
Pentru că în Isus este dezvăluită dragostea Mea pentru tine. El este reprezentarea exactă a Fiinţei Mele. El a venit să arate că Eu sunt pentru tine, şi nu împotriva ta, şi să-ţi spună că nu îţi număr păcatele, căci Isus a murit pentru ca noi doi să fim împăcaţi. Moartea lui a fost expresia cea mai mare a dragostei Mele pentru tine.

Am renunţat la tot ceea ce am iubit pentru a câştiga dragostea ta.

Dacă primeşti darul fiului Meu Isus, tu mă vei primi pe Mine. Şi nimic nu te va mai separa de dragostea Mea niciodată. Vino acasă şi voi da cea mai mare petrecere pe care a văzut-o cerul vreodată.

Eu am fost dintotdeauna Tată şi voi fi întotdeauna Tată. Întrebarea mea este: VREI SĂ FII COPILUL MEU? TE AŞTEPT!

CU DRAGOSTE,
TATĂL TĂU,
DUMNEZEUL ATOTPUTERNIC
(Scrisoarea de dragoste a Tatălui este o expresie a inimii lui Dumnezeu, conţinând versete parafrazate din Genesa până la Apocalipsa. E bazată pe aproape 50 de versete).

3 Responses to Scrisoarea de dragoste a Tatălui

  1. costin spune:

    Fie ca acesta chemare sa nu lase indiferent pe nimeni.Ce-ti poti dori mai mult?Nimeni si nimic pe acest pamant nu-ti poate oferi ce El ne ofera.Fie ca inimile celor din jur impietrite de atata ura de dorinta de a avea si de marirea de sine si luati de valul trairilor de moment sa se inmoaie sa revina la normal sa fie de carne pline de iubire ,pace si ganduri pozitive asa cum ne-a lasat Dumnezeu.

  2. cornelia spune:

    Am simtit iubirea lui Dumnezeu, mai precis am inteles pe deplin cum ne iubeste EL…in timp ce ma credeam crestina, de la sotul meu – pe care-l credeam…necrestin. Impreuna am crescut pe fiul sotului din prima casatorie. A fost un copil aproape obisnuit pana la varsta de 13 ani. Am spus ca aproape…deoarece a vrut foarte putin sa invete,din clasa I si pana in a VIII a am facut temele impreuna,greu de tot, gandul fiind numai la joaca.In clasa a VIII a, n-a mai vrut sa facem impreuna temele, daca era dupa el nici la scoala nu ar mai fi mers.Inceputul rebeliunii a coincis si cu „revolutia” din 1989, incepuse perioada aceea fara uniforme, fara frecventa obligatorie…Rezultatul? Din rau in mai rau…Tatal lui, profesor universitar, nu l-a putut stapani…I-a oferit alternative, i-a pus in fata binele si raul,i-a descris perspectivele neascultarii…Au urmat peste zece ani de viata irosita pentru el si de chin si zbucium pentru noi, parintii care ne simteam responsabili de prezentul si viitorul lui.Povestea e lunga si amanuntele dureroase. Ceea ce vreau sa va spun este ca tatal sau, care l-a dorit asa de mult si-l iubea ca pe ochii lui,a trait cu speranta ca acest fiu isi va regasi drumul intr-o zi…Au fost si momente cand supararile create de fiu,tatalui sau, erau atat de mari incat il ameninta ca-si ia complet mana de pe el si-l lasa muritor de foame refuzand sa-i mai asigure cele necesare traiului. Dupa ce furia trecea inundata de dragostea paterna,il gaseam pe sotul meu in bucatarie pregatind micul dejun pentru fiul sau.N-am sa uit niciodata gesturile acelea in care vedeai o capitulare totala,o resemnare pentru prezent si o hotarare neclintita de a merge mai departe in ciuda absentei celui mai mic progres. Feliile de paine aveau pe langa unt si orice altceva,o cantitate incomensurabila de iubire,de parca viata tatalui, inima lui zdrobita era intinsa, oferita pentru a fi devorata…Ma uitam la el si plangeam pentru ca numai eu ii intelegeam durerea si iubirea in acelasi timp, dar mai presus de toate vedeam intreaga omenire(din care fac parte) cum isi infige coltii in inima indurerata a Tatalui care a dat totul pentru inca o sansa,a mantuirii.

Lasă un comentariu