Pe dealuri cu Domnul

Pe dealuri cu Domnul în seri de uitări,
Cu anii departe ca nişte năluci,
Cu ape nestinse în ochi de atunci
Şi vatra iubirii curgând înspre mări,

Pe dealuri cu Domnul, senin orizont
Cu roua-nvierii pe degete lungi
Şi pâinea iubirii pe care o frângi,
Ca-n vânturi corăbii albindu-se-n port.

Pe dealuri cu Domnul, aşa e de-acum,
Canina durere în laţul ei stă,
Nu muşcă, nu ţipă, la om nu se dă,
Pe dealuri, deasupra de lumea de fum…

Şi-o clipă de Crist înviat m-a-nsutit
Mii şi mii de arpegii peste dealuri arzând
De o albă clipire întru care pătrund
Ca şi văzul de aur întru-n ochi neciobit.

 

16 Responses to Pe dealuri cu Domnul

  1. sfinx667 spune:

    … ” departe de lumea de fum „…. si mie mie drag sa ma plimb pe dealurile Domnului, departe detoate… dar mai am treaba, mai vin, ma hodinesc, iar plea, si, totusi, numai gandul ca dealurile exista si imi dau putere, ma tine inca in picioare…
    felicitari si respecte,
    Sibilla

  2. ionatan spune:

    Da, SIBILLA, nu toată lumea e „pusă deoparte” ca mine… Scrisul e treaba mea, în el alerg şi în el mă odihnesc. Tot el este şi geografia mea, cu dealuri, ape şi câmpii pe care îmi place să mă plimb cu Domnul…

  3. violeta spune:

    si sa te dai in leagan pe umarul Lui 🙂

  4. ionatan spune:

    Dacă n-ar fi leagăn,. n-am fi copii
    Şi uneori nici n-am plânge…
    Ce bine că la El a se da huţa îi
    A se frânge! 🙂

  5. elisabeta spune:

    Chiar ingerii se uita cu uimire
    Ai revarsat iubire, un cer de bucurii!
    M-ai imbracat cu viata TA spre nemurire
    Belsug de rod al suferintei TALE
    Cantari de biruinta si dor de vesnicii.

  6. ionatan spune:

    Şi cum să nu-mi iau crucea şi să nu-nşir un drum
    De lacrimi şi nădejde pe unde voi fi dus..?
    Când creşte valul mării, eu nu mai văd acum
    Decât un pas de slavă plutind: este Isus!

  7. elisabeta spune:

    Cu toata bucuria Il voi urma pe Domnul
    E Rascumparatorul si Salvatorul meu,
    Izvor de bunatate si munti de indurare
    Si Pace, Frumusete, Iubire, DUMNEZEU!

  8. ionatan spune:

    Şi din adâncul slavei, din înălţimea ei,
    S-a coborât să poată pe mine-a mă sui
    În dudu-n care micul Zaheu punea temei
    Aflând că din iubire se va alcătui.

  9. elisabeta spune:

    Ca si Zacheu sunt Doamne, si eu sunt pacatos
    Nu am vreo vredicie -nainte sa-Ti pot sta
    Intreaga mea speranta in care-mi pun temei
    E calda Ta privire si mantuirea TA..

  10. ionatan spune:

    Ce limpede e cerul, văzut prin crengi de dud
    Şi calea dinsprea care aştept pe Domnul meu…
    Omizile luminii coroanele-şi ascund
    Ca de un har ce plouă din sfântul alizeu.

  11. elisabeta spune:

    Se bucura tot cerul, privind prin crengi de dud
    Sa fie-o licarire de dor spre Dumnezeu…
    Si infloreste viata spre zari de inceput
    Caci a venit IUBIREA aici, pe drumul meu.

  12. ionatan spune:

    Şi ca de bucurie alunecând prin crengi,
    Ca raza, mântuirea se dezvelea pe noi…
    Găsiţi ca o-ntrebare pe care o-nţelegi
    Ne dăm înduioşării al dudului altoi.

  13. elisabeta spune:

    Multumesc mult.

  14. elisabeta spune:

    Ma bucur de ideia de a gasi un loc de unde Il pot vedea mai bine pe Domnul…Fie sa caut mereu asa si sa-L ascult.

  15. ionatan spune:

    Aşa să ne ajute Domnul pe toţi, Elisabeta. Şi eu îţi mulţumesc şi te mai invit la asemenea dialoguri versificate ori de câte ori vei avea plăcerea.

  16. elisabeta spune:

    „Sa cunoastem, sa cautam sa cunoastem pe Domnul! Caci El se iveste ca zorile diminetii…”

Lasă un comentariu