Ce ai face tu?

Un prieten mi-a trimis odată o întrebare. Vă spun sincer, nu am găsit repede răspunsul. L-am tot rugat să-mi dea indicii. S-ar putea ca unii dintre voi să cunoască răspunsul. Pe aceştia îi rog să se abţină. Cine crede că are nevoie de indicii, să-mi spună.

Ce ai face tu?

Aşadar eşti singur în maşină şi conduci într-o noapte furtunoasă; când treci pe lângă o staţie de autobuz, vezi 3 persoane aşteptând autobuzul:

1. o bătranică bolnavă, care pare pe moarte;
2. un vechi prieten care odată ţi-a salvat viaţa;
3. cel sau cea despre care gândeşti că ar putea fi iubitul/iubita ideal/a şi pe care îl/o cauţi de multă vreme.

Pe care dintre ei l-ai lua în maşină, dacă ar exista posibilitatea ca lângă şofer să stea un singur pasager?

Gândeşte-te bine înainte să continui…

Poţi să iei bătrâna, întrucât ea e pe moarte; sau poţi să îl alegi pe vechiul tău prieten care ţi-a salvat viaţa, arătându-ţi astfel recunoştinţa… Dar şansa de a găsi partenerul ideal s-ar putea să nu ţi se mai ofere niciodată.

11 Responses to Ce ai face tu?

  1. elis. spune:

    va rog, dati-mi urmatoarele indicii: 1. -Pot vorbi cu cei din statie? 2.-Ma pot intoarce dupa ce duc unul dintre pasageri? 3.- Masina este a mea? multumesc!

  2. ionatan spune:

    1.Sigur ca poţi opri să vorbeşti, să saluţi lumea, altfel nu ai putea rezolva situaţia.
    2.Teoretic da, dar numai dacă ai de unde.
    3.Sigur că e a ta, dar asta nu te împiedică să o împrumuţi şi altora.

    Să ştii că ţi-am oferit indicii mai mult decât generoase…

  3. elis. spune:

    multumesc pt. indicii! acum mi se pare usor de rezolvat, dar, cred ca mai e ceva , ce nu am observat inca…(referitor la intrebarea 3., tocmai la un imprumut ma gandeam, pe care il pot face doar daca masina imi apartine) …ma gandesc…bine ca acum e doar teoretic!

  4. ionatan spune:

    Elis, vrei sa-ti spun rezolvarea?

  5. ionatan spune:

    Tipul nostru opreşte, coboară, şi îl salută pe prietenul său. Apoi, în virtutea prieteniei lor îi dă cheile maşinii şi îl roagă să o ducă pe bătrână la spital, timp în care el rămâne şi discută cu fata.

    Nu-i aşa că e frumoasă o viziune cuprinzătoare asupra situaţiilor vieţii?

  6. elis. spune:

    Multumesc, e frumos! o rezolvare fericita, cu folos pt. fiecare…

  7. Ina. spune:

    mda, e usor pe blog, e mai greu in viata.

  8. ionatan spune:

    Tare eşti sceptică… De ce n-ar fi uşor şi în viaţă? Mă refer la modul acela neegoist de a gândi, care-ţi permite să întrezăreşti soluţiile furnizate de ceea ce poetic am putea numi „interiubire”…

  9. ionatan spune:

    Ok, deea, e alegerea ta şi e la fel de bună ca oricare alta. Până la urmă Dumnezeu priveşte inima omului, nu viziunile lui cuprinzătoare. Iar tu dovedeşti că ai inimă mare. 🙂

Lasă un comentariu