Îndrăzniţi, El a biruit şi WordPress-ul!

pocaiti.jpg Am văzut groaza care a cuprins la un moment dat pe mulţi bloggeri de pe wordpress, stupefacţia lor adesea de o tâmpă incapacitate în faţa unui fenomen pe care nu şi l-au putut explica… Ascensiunea „pocaitilor”.

Am văzut pe unii luând-şi jucăriile şi plecând, pe alţii înjurând de mama focului şi vărsând venin, pe cei mai mulţi căutând să se adapteze situaţiei şi văzându-şi înainte de treabă.

Cei mai paşnici (şi mai inteligenţi, zic eu) au schiţat un gest de salut.

Am pus „interviul” de aici, apoi am simţit nevoia să extind încurajarea: chiar dacă e în virtual, wordpress-ul nu e tot lume…?
Este o lume a comunicării de sine şi a interacţiunii unde, mai mult decât oriunde altundeva, cuvântul şi imaginea elocventă, sau muzica aceea care povesteşte caractere, ne arată pe dinăuntru, exhibând un dumnezeu al fiecăruia. Aceşti dumnezei se confruntă clipă de clipă, postare după postare. Dar…

Copii ai Dumnezeului celui Preaînalt, îndrăzniţi!
Hristos a biruit lumea. El a biruit şi WordPress-ul…

17 Responses to Îndrăzniţi, El a biruit şi WordPress-ul!

  1. Lorelei spune:

    lumea virtuala …cand eram mica stiam un joc…”adevarat sau fals”…nu peste tot te poti bucura…nu peste tot in lumea virtuala este loc bun „de popas”…chiar daca se vor…crestine…Deci cum aflu raspuns la intrebarea „adevarat sau fals”?–simplu cantaresc bine vorbele…. Felicitari pt locul acesta de popas si spor mai departe!

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc. Mă bucur că poate fi „loc de popas”… Că alte bloguri sunt „loc de instrucţie”, „loc geometric” pătrăţos, rotund, sau altfel, nu e rău… Au oamenii unde-şi antrena abilităţile.

  3. cllod spune:

    Superb titlu, frumos articol.

  4. ionatan spune:

    Poate… E obisnuit pe wordpress… Dar daca eu exagerez, cel din poza aia ce face? Si nu e singurul.

  5. Lorelei spune:

    ba nu se exagereaza deloc! aceasta adresa este una pe care as dori sa nu o intalneasca nici un tanar… mai ales cei crestini… este plina media de chestii de genul acesta. suntem bombardati zi de zi in autobuze, tramvaie… e cumplit! vrei nu vrei, esti obligat sa asculti, sa auzi… sa vezi… Crestinii trebuie sa fim puternici! (asta este concluzia mea)

  6. Lorelei spune:

    a se intelege!: am raspuns adresei cu „hai ro…” AICI este un loc fain in care poezia si sufletul se intalnesc. ma repet, este un loc de popas!

  7. ionatan spune:

    Multumesc, Lorelei, dar nu trebuie sa pui totul la suflet. Domnul hai.ro intelege in felul dumisale taraşenia asta… Până la urmă orice opinie personală poate fi o exagerare.

    Îţi mulţumesc şi ţie, cllod. Bucuria titlului este ca fisticul de pe îngheţată. Sau ca mingea la fotbal: toţi aleargă după ea! Unii îi şi dau cu piciorul…

  8. Lorelei spune:

    as vrea sa nu pun la suflet, dar e greu cand vad unele lucruri atat in lumea reala, cat si in cea virtuala…

  9. romoflorin spune:

    Asa este, multa putere are Dumnezeu si in multe feluri se poate manifesta! In timpul bisericii primare, paganii si romanii erau uluiti cum de prigoneau asa de crunt crestinii si ei continuau sa creasca, si sa creasca, si sa creasca… 🙂 Asa de multi erau la un moment dat, incat Constantin a spus, decat sa lupt cu ei, mai bine ma dau e partea lor, si i-a fost mai bine, macar ca nu a fost un urmas exemplu.

    Asa este si astazi, dupa ce au fost obstructionati atata timp, nu aveau cum sa vorbeasca, unde, cu cine, erau inchisi in 4 ziduri, cand acestia vorbesc, si peste zeci de ani, glasul lor strabate pamantul. Asa se mirau oamenii si cu topul celor mai mari romani – Wurbrand. Mai in gluma mai in serios, in spate se poate sa fie acelas Duh Sfant care a ridicat mereu pe crestini, este adevarata ca sunt destule falsuri, dar asta intareste si mai tare adevarul ca unde este un fals, este si un adevar.

    O seara buna!

  10. ionatan spune:

    Stiu pe cineva care, după ce a văzut filmul „Quo vadis”, scena martiriului creştinilor în arenele romane, s-a… despocăit. Nu a înţeles niciodată persoana aceea ce e iubirea. Dureros…
    Voi mai vorbi despre asta.

  11. nu inteleg ce legatura are… El cu wordpress-ul…
    iar faptul ca induceti o sugestie, erijandu-va in purtatorii Adevarului absolut, pentru ca apoi sa faceti un termen de comparatie (intre voi si altii) mi se pare ca suna al naibii de josnic.

  12. ionatan spune:

    Aici e problema: că nu înţelegi. Şi ce e mai rău e că nici nu vei înţelege, atâta vreme cât respingi ideea că ar putea cineva avea ştire despre Adevărul absolut. Nu eu Îl deţin pe El, ci El mă deţine pe mine. Mi-ai amintit de cel ce a întrebat odată „Ce este Adevărul” fără să vadă că Adevărul era în faţa lui… Îl chema Pilat din Pont.
    Dacă eu am legătură cu wordpressul, El are legătură cu wordpressul. Sau wordpressul nu trebuie să aibă legătură cu Adevărul?
    Ce nu e clar?
    Comparaţia, nici pe aia n-o fac eu. Dar dacă ai văzut-o, înseamnă că e exact ce trebuie să fie. Diferenţa dintre oi şi capre.
    Apoi nici nu ştii câtă dreptate ai: tot ce e al naibii, e josnic!

  13. bine nenea, sa tacem. shhht.
    mai ales ca se lasa noaptea.

  14. ionatan spune:

    Când se lasă noaptea, eu vorbesc cu Adevărul. Am să-I spun şi despre tine.

  15. […] Pocaitii, lumea si wordpress-ul ianuarie 31, 2008 Dimineaţa asta am găsit nişte posturi (aici, si aici= foarte interesante care m-au dus cu gândul la rugăciunea Lui Isus din Ioan […]

  16. winnetou spune:

    Mi se pare foarte normal ceea ce ai scris si foarte adevarat. http://winnetou.wordpress.com/2008/01/31/pocaitii-lumea-si-wordpress-ul/

Lasă un comentariu