Ce să fac cu poezia?

poem41.jpgMi se atrage atenţia (pe mess) că sunt multe alte posibilităţi de a-mi alege subiectele despre care să scriu. Că o convorbire ca asta, că un sunet de claxon sau de caval, că o albină moartă lângă fereastra închisă (chiar aşa, pe unde-o fi intrat?!) ori un patriarh (chiar aşa, pe unde-o fi acum?), sau că un haicu trebuie să aibe 5+7+5 silabe (dar al meu e frânt!), şi oricum, e o prostie să pocesc ideea de dragul formei fixe, de parcă aş face cozonac, poezia trebuie să zboare…, că aş fi cel mai bun poet evanghelic român în viaţă (finalul mă impresionează, chestia cu „în viaţă”, restul nu contează), Dumnezeu ştie mai bine. Că „vreau rimă, maestro, nu poezie, rimă, auzi, pentru cântare, că aşa trebuie la pocăiţi”, cum îmi scrie C. care mi-a cerut texte pentru melodiile lui (de altfel excelente!)… I-am zis că Alifantis are nişte piese superbe pe texte de ale celor mai mari (şi mai nepocăiţi) poeţi…
Da, ar fi multe posibilităţile de a-mi alege subiectele, daca aş vrea să bloguiesc. Politică, muzică, sport, maşini (nu mă pricep, dar aş specula). Şi cu poezia ce să fac?

2 Responses to Ce să fac cu poezia?

  1. mihai roxana spune:

    i-al

  2. ionatan spune:

    Ce să iau, deagă roxana? E vorba despre vreun premiu, cumva? Oricum, mulţumesc. 🙂

Lasă un răspuns

