Toate avansările sunt un pas către moarte, dar numai unele vorbesc despre ea

Până acum, handicapul meu era accentuat, acum e gradul 1 grav şi permanent, declarat aşa de către Comisia de reevaluare. Dar, în continuare, îmi ridic patul şi umblu! E adevărat că e greu, însă Dumnezeu Şi-a trimis pe îngerul Său care mă ajută. Va veni vremea să vorbesc despre asta, odată şi-odată, dacă încă va mai fi pat de ridicat pentru mine, pe pământ… Şi poezie de scris… Că n-am de gând să renunţ la asta, orice s-ar întâmpla.

Azi-noapte mă rugam şi Îl întrebam pe Dumnezeu: „Doamne, ce înseamnă asta? E de bine, sau e de rău? Ce e dincolo de gradul 1? Gradul 0, nu? Capătul, adică…” Prima întrebare pe care mi-a pus-o Preşedinta Comisiei de reevaluare a fost nu „Cum sunteţi? Cum vă simţiţi?”, ca de obicei, ci „Aţi mai scris ceva?”. Asta, fiindcă data trecută i-am dat una dintre cărţile mele. I le-am dat acum şi pe ultimele două, adică pe cele mai recente.

„Ei, da!” mi-am spus azi-noapte, „asta e! Rostul meu e să-L slăvesc pe Domnul meu, pe Cel care face ca „toate lucrurile să lucreze împreună spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu”. De ce aş face altceva acum, când pot face mai mult, odată avansat în grad?! Că, până la urmă, toate avansările sunt un pas către moarte, dar numai unele dintre ele vorbesc clar despre ea…”

9 Responses to Toate avansările sunt un pas către moarte, dar numai unele vorbesc despre ea

  1. Mihaela spune:

    Nu stiu despre ce ‘handicap’ vorbesti tu, dar eu (ca si multi alti cititori cu siguranta) te-am perceput mereu „intreg”, „complet” si mult mai sanatos la Inima, Suflet si Minte decat multi dintre noi… noi, ceilalti… Exista, insa, un handicap foarte greu, apasator si aproape de nesuportat: un om cu suflet schilodit… Acela cum s-ar repara oare? Stiu, o sa-mi raspunzi: „cu Hristos!”… iar aici nu-mi ramine decit sa-ti dau, din nou, dreptate… Sanatate multa iti doresc, Ionatan! Scrierea ta, adesea si treptat, rezolva multe, multe alte handicapuri…

  2. ionatan spune:

    Ei, aşa îi spun oamenii, handicap. Când omul nu mai are tot ce-i trebuie ca să intre în rând cu lumea. Eu mereu am simţit că sunt pus de-o parte pentru ceva anume. Iar „ceva anumele” meu se cheamă poezia.

  3. rodica botan spune:

    Probabil ca dintr-un alt punct de vedere daca te uiti la handicapul ce il ai…el este o binecuvintare…pentruca iti pregateste inima si mintea …Oare de ce iubeste Dumnezeu o inima zdrobita si nu una intreaga? Oare de ce aicei care n-au cunoscut suferinta …n-au prea cunoscut nimic in viata?

    Si in acelasi timp e greu sa spui cuiva care sufere…felicitari, suferinta ta este asa un dar pentru noi cei care iti citim poezia…

    Prietene, Dumnezeu te tine linga El , real, si lucreaza la tine ca la o capodopera…
    Daca ai timp citeste ce am scris despre sclavii lui Michelangello. Nu scriu eu asa frumos ca tine…nici macar cind ma doare tare…dar scriu din inima …si ceea ce am scris tare se potriveste cu ceea ce as vrea sa-ti transmit…
    Blessing tie si ajutorului tau minunat.

  4. ionatan spune:

    Asta cu zdrobirea, o simt şi eu. Că e aşa de drastică… Presupun că e cât încăpăţânarea şi răutatea, plus talentul meu la un loc. Nu mă simt deloc capodoperă. Poate doar când scriu câte ceva ce-mi place…

  5. Rodica Botan spune:

    De obicei privitorii sint cei ce spun mai bine…si din cite vad…ei spun!!!
    God bless!!!

  6. ionatan spune:

    E adevărat că din afară se vede mai bine, dar doare mai puţin. Şi e bine aşa, că dacă i-ar durea pe cititori, i-aş cam pierde, nu? 🙂

  7. Mihaela spune:

    Ce te face sa crezi ca tocmai pe cititori nu-i doare? Poate tocmai pentru ca ii doare …si inca tare…si durerea lor, si a ta si a altora, poate tocmai de aceea i-ai (cam) cistigat, nu i-ai pierdut…

  8. ionatan spune:

    Dragii mei cititori, mă rog Domnului să mă doară mai puţin ca să încapă şi durerea voastră. Iertaţi-mă, dacă am fost egoist… Mă bucur că nu vă pot pierde! Mihaela, îţi mulţumesc că m-ai făcut atent! 😉

Lasă un răspuns

