Crescătoria de balene

Sunt un personaj tare ciudat. Mă întreb uneori cine, în afară de Dumnezeu, mă poate suporta. Fiindcă mai înainte de asta trebuie să mă înţeleagă, iar de înţeles, nu mã înţeleg nici eu. De exemplu, atunci când mă contrazice cineva…

Dacă e o persoană la care ţin şi pe care nu vreau să o contrazic, dar nici nu am cum să-i dau dreptate, fug… Îmi aleg o altă realitate în care mă izolez şi unde îmi pot vedea de ale mele fără să mai fiu deranjat. Chiar dacă sunt acuzat de „scăpări de atenţie”, aiurealã, indolenţă, etc.

Oare câţi nu facem aşa atunci când ne mustrã Dumnezeu? Nici nu e nevoie să fugim ca Iona, dar nimerim mereu în burta câte unui chit interior, de unde numai pocăinţa şi ascultarea de El ne mai scapã. Doamne, şi ce crescãtorii de balene din astea sunt conştiinţele noastre!

5 Responses to Crescătoria de balene

  1. rb spune:

    M-AM UITAT IN OGLINDA DE CITEVA ORI DUPA CE M-A SCUIPAT PESTELE AFARA…CA NU MA PUTEA NICI EL DIGERA…BINE CA MAI AVEM PARINTI…CEI CARE II AVEM…SI FRATI SI SURORI SA NE IUBEASCA…CA NU ARATAM PREA BINE…SI CIT DESPRE MIROS…PTIUUUUUUUUU…
    RB

  2. ionatan spune:

    Ba chiar nu arătăm bine deloc… mai ales eu. De la atâta balenă… am rămas chitit!

  3. Sorina spune:

    Slava Domnului ca nu ai ramas… chituit! 🙂
    Sunt un pic rautacioasa (fara nici o adresa directa, doar un joc de cuvinte): oare, din cauza asta sunt atatea „balene” in jurul nostru?! 😛 Si, oare, fiecare dintre ele poarta cate un Iona contemporan?! Tare ma tem ca isi poarta burtile (majoritatea) fara a avea nimic… ionic! (Si, nici macar „doric”!). 😉

  4. ionatan spune:

    Ba am rămas, dragă Sorino, ca tare chit îmi trase Dumnezeu şi pe dinăuntru şi pe dinafară, că uită până şi balena de burtă… 🙂

  5. elena marin alexe spune:

    Da…interesanta „crescatoria de balene”! Indeamna la aspra meditatie…

Lasă un comentariu