Ce vreau de la blogul meu

scari.jpgDa, acum cred că ştiu ce vreau de la blogul meu. Dacă am bâiguit (blogărit) oarecum până acum, cred că nu asta îmi doresc. Blogul acesta va fi o casă a poeziei creştine. Dacă voi avea ceva de povestit pe această temă, voi scrie, dacă nu, nu. Nu voi mai specula pe diverse teme, numai de dragul ratingului, nu voi mai căuta să fiu suficient de superficial ca să plac multora. Cred că poezia creştină merită mai mult.

Aş putea încerca să mă iau de piept cu unu sau cu altul, „senzaţionalul polemic” făcând deliciul multora. Dar ce câştig? Notorietate pe net? Adică… NETorietate!? Şi după ce am câştigat-o, cu ce o susţin? Şi înaintea lui Dumnezeu cum justific încărcătura de orgoliu ce mă paşte? Aşa că rămân la ce sunt: o casă a poeziei creştine.

Am structurat blogul astfel încât să slujească împreună cu mine. În secţiunea „Home” pun în special proza scrisă de-a lungul timpului şi nepublicată în vreo carte, împărţită şi ea pe categorii. „Cartea Iov…”şi „Omul ca dar” sunt două cărţi la care lucrez, în diverse stadii de execuţie. „Poezia de zi cu zi” este exact ce spune că este: un atelier „live”. Nu ştiu azi ce va fi mâine. Scriu textul exact înainte de postarea lui.

Iar „Raftul cu cărţi” încearcă să suplinească neputinţa de a mă deplasa uşor.
Dacă vă place poezia creştină, rămâneţi aproape. Dacă nu, au şi alţii bloguri…

4 Responses to Ce vreau de la blogul meu

  1. marius spune:

    Pai Dumnezeu ma „obliga” prin tine ca sa-mi placa poezia crestina. 🙂
    Frate drag, te deplasezi greu. Dar altii au picioare de atlet si umbla cu ele pe carari strambe. Mergi greu dar ai carti prin care poti calatori in lumi de care agentiile de turism habar n-au……

  2. Ionatan spune:

    Adevărat e! Domnul mi-a dat aceste aripi care sunt cărţile mele… Până la urmă, nici nu am nevoie de picioare prea multe… M-aş încurca în ele…

  3. Teofil S spune:

    Ei, la asta nu mai e nimic de adăugat. Numa’ mulţămim că ne primeşti! Te faci casă. E mare lucru. Doamne ajută!

  4. ionatan spune:

    Teo, eşti invitatul meu!

Lasă un comentariu