Psalmul de sub perfuzor 13

Tot mai rar, din ce in ce mai rar, apare asistenta ca o prelungire a vieţii… Are aripile-n ascuns şi ar bea o cafea suspinând. Când îmi pune perfuzia, capela de la parter tresare de atâta speranţă.

Doamne, pe zi cocorii întind o faţă de masă şi se pregătesc de micul dejun al vremii împărtăşirii cu timpul trecut. Cu alte reguli ale altei gramatici decât cea de aici: am fost, sunt, iarăşi voi fi…

Trag oamenii de viaţă ca roaită de sirena grevei slujirii uitării: în aerul trist un glonţ strălucea de destin împlinit fără să doară, numai să moară. În sfârşit asistenta îşi sugrumă garoul pe sângele meu şi nu mă mai tem: de aici şi până la mâine e numai un pas.

Fă-l Tu, ca şi pe acela pe ape, când Petru era scos dintre valuri, de pierdut ce era. Fă-l Tu până îmi tremură umbra în corăbii pline de dor…

4 Responses to Psalmul de sub perfuzor 13

  1. Daniel spune:

    Ionatane, bag seama ca vrei sa ne intristezi: iar eu tocmai ce ma gandeam la tine ca la egalul oricarui mare poet roman… Ia randurile acestea ca pe expresia sincera a admiratiei venind din partea unuia ca mine -imperfect dar satul indestul de orice compromis! Avea dreptate Rodica Bogdan atunci cand spunea ce spunea despre tine ca poet. Imi pare rau sa aud ca esti in suferinta…

  2. ionatan spune:

    Draga Daniel, „ce-i mâna pe ei în luptă” (adică pe mine!) poate fi tocmai ceea ce tu numeşti „suferinţă”. Despre Rodica, ştiu că are dreptate. Iar că aş fi „mare poet român”, asta chiar n-are nicio importanţă. Una paste alta, îţi mulţumesc din inimă pentru cuvintele tale.

  3. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, neică!

Lasă un răspuns

