Aleg azi

E dimineaţã şi mã întreb spre care părţi ale zilei sã-mi îndrept atenţia. Căci ziua are uluitor de multe părţi: unele îmi solicitã emoţiile, altele gândirea analitică, altele forţele fizice… Dacă le fac pe unele, le fac mai prost sau deloc pe celelalte… Fiindcã aşa funcţionez eu: pe bucăţi!

Un lucru nu uit: micul dejun… spiritual. Iau scriptura şi citesc, indiferent care sunt problemele de rezolvat şi cât de stringente îmi apar ele. Când citesc despre trimiterea ucenicilor, de exemplu, mă gândesc la călătoriile pe care le am de fãcut azi. De ce n-ar fi ele o astfel de trimitere? Poate că nu vindecãri trupeşti sunt chemat a face eu, dar cu siguranţã sunt oameni care au nevoie de poezia mea, de un cuvânt frumos, de o alintare…

Apoi mă aflu bucuros şi satisfăcut, mirându-mă de puterile ce-mi fură date şi mulţumind Dătătorului lor… „Ei, vezi?” îmi şopteşte El. „Hai acum, e ora prânzului!”.

2 Responses to Aleg azi

  1. violeta shalom spune:

    Dumnezeu sa ne ajute sa facem totul spre desfătarea noastră în El, si nu cu intenții ascunse de mărire, slava si glorie. Caci pe El nu-L putem păcăli spunându-i ca am lucrat pentru El. El ne cunoaște fiecare părticică a sufletului, știe cui și cât suntem devotați, El sie tot… Ps 139!

  2. ionatan spune:

    Violeta, când văd lumea cu ochii albaştri, înseamnă că o văd albastră?

Lasă un răspuns

