Punerea pe inimă poate fi o iubire

***

soţiei mele
punerea pe inimă poate fi o iubire
din care migrează durerile care-ncotro
ca frunzele în tomnatecă şiroire
sau ca un punct pus aiurea pe o

poate fi un turn în cetatea poverii
dusă de fiecare până la capăt
unde se-adună clopotele serii
iluminate de dangăt

era acolo şi-mi întorcea ce-şi-cum-ul
nedumeririlor mele învolburate
când i-am spus Doamne adună tu drumul
de mine rupt şi aruncat departe

iar El întinerea afara ca pe o poveste
şi mi-o spunea pe numele-ndrăgostirii
de gura sobei copilăriei ce este
silabisirea iubirii

4 răspunsuri la Punerea pe inimă poate fi o iubire

  1. Doamne …aduna Tu drumul
    De mine rupt si aruncat departe.
    Superb!

  2. martzian spune:

    Frumos spus… Probabil ca ai o sotie fericita!

  3. Va multumesc foarte mult.

Lasă un răspuns

