Avem nevoie de cultură!

În ce mă priveşte, în ultima vreme, necazurile şi boala m-au cam interzis. Şi nu mă refer doar la ultimile zile. Nădăjduiesc însă ca în curând să se sfârşească măcar cu o parte dintre necazuri. Dumnezeu a binevoit să-mi trimită un ajutor potrivit (si foarte eficient!), astfel încât să mă pot aduna şi să lucrez încă. Am deschis, în sensul ăsta, o reţea pe Ning: http://culturapentruhristos. ning.com/

Vă rog să studiaţi şi voi problema şi să-mi spuneţi dacă doriţi invitaţii în reţea. În felul acesta vom diversifica activitatea culturală în limba noastră şi vom avea încă o dată privilegiul de a mărturisi Numele Domnului cu darurile noastre. Aştept la comentarii cererile voastre de invitaţie. Apoi şi voi vă veţi putea invita prietenii.

2 răspunsuri la Avem nevoie de cultură!

  1. Adi Leahu spune:

    doresc o invitatie pe Ning pentru reteaua Cultura pentru Hristos. nadajduiesc ca eforturile mele sa fie de folos… cel putin ma voi bucura de eforturile altora.

  2. sinaitul spune:

    Doresc o invitatie,pentru a-mi fi si a fi de folos,in retaua cultura pntru Cristos.Va multumesc!

Lasă un răspuns

