Nu pot…

Nu pot numi cuprinsul în care cugeţi Tu,
Sau cum în el Numirea de Tine e mereu
Un gând de totdeauna ce-n necuprins căzu:
„Eu sunt cel care este… Sunt singur Dumnezeu.”

Nu pot numi Numirea de Sine ce-a umplut
Ceva ce noi numim visând, iubire,
Ceva ce noi pricepem c-a fost fără-nceput,
Dar ce e începutul, nu ni s-a dat a ştire…

Nu pot să-nlănţui moartea de care voi muri
Cum nu pot înverzirea din pom s-o dau afară.
Ştiu doar că din culoare în mine-o izbucni
O nouă şi măreaţă şi sfântă primăvară.

Aşa că pot Numire din El să fiu… Atâta!
E deajunsul vieţii când o trăiesc cereşte.
Nu vreau să ştiu iubirea ce e, neabătuta,
Ştiu doar că e ca zarea: din ce-o străbat, tot creşte.

5 răspunsuri la Nu pot…

  1. RADU PETRISOR spune:

    Eu nu pot, Tu nu poti, EL poate !!!

  2. ionatan spune:

    Da, „El poate, El poate, eu ştiu că poate…” Slăvit să fie Numele Lui!

  3. rose4you spune:

    Nu pot iubi asa cum in amurg Tu ai facut in Rugaciune
    ca zarile au putut dupa al Tau cuvant si ceas apune
    In timpul meu ce curge nicicand nu voi putea
    trecand prin zorii ce mi dai ..sa inteleg deplin Iubirea TA.

  4. Alexandru spune:

    Pot Totul in Christos care ma intareste. glorie Lui

  5. ionatan spune:

    Şi mai e ceva: totul se poate, când mă întăreşte El…

Lasă un răspuns

