Numai mâine nu-i poimâine…

DSC08339aNumai mâine nu-i poimâine şi voi avea iarăşi familia mea. Mai bolnav şi mai aproape de moarte ca înainte, dar om întreg! Dumnezeu ştie în virtutea cărei legi a compensaţiei îmi îngăduie ca, bolnav grav şi fără perspectiva însănătoşirii (dimpotrivă, sărac şi deposedat până şi de locuinţă de fosta soţie, care m-a aruncat de rău), beneficiez de serviciile exclusive ale unui înger, care se poartă cu mine de parcă aş fi singurul bun de pe lume… Sâmbătă mă voi cununa la biserica baptistă. Pentru mine, asta e o minune, indiferent ce comentează unii „binevoitori”. Iar eu am învăţat să preţuiesc minunile!…

16 răspunsuri la Numai mâine nu-i poimâine…

  1. violeta spune:

    Dumnezeu sa va binecuvanteze pe amandoi cu darurile Lui minunate!
    Va salut cu drag, si o sa ma gandesc la voi, chiar daca nu voi putea sa va fiu alaturi si fizic.

    Toate cele bune si CASA DE PIATRA familiei Sorina si Ionatan Pirosca!

    Va imbratisez cu mult drag,
    Violeta

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumim, Violeta. ne bucurăm mult pentru prieteni ca tine.🙂

  3. Desi nu v-am cunoscut personal, consider ca va cunosc indeajuns, prin versurile dv-stra. Va stiu povestea vietii ‘de prin lume adunate’ si ma bucur ca a-ti ramas credincios Domnului si nu v-ati blazat….iar Dumnezeu stie sa compenseze, ca nimeni altul.Va doresc tot binele si fie ca Dumnezeu sa va binecuvanteze cu: Binecuvantarea cerului si Binecuvantarea pamantului.
    P.S.Mi-ar face placere sa intrati pe blogul meu si sa-mi spuneti parerea dv. sincera asupra versurilor mele. Va multumesc. Elena .

  4. Dedicatie pt. miri

    ………………………………………
    El sa v-aduca de-a pururi iubirea
    Tor ce-I cereti si-i bun, sa va dea
    Va sporeasca mereu si credinta
    Si-n carul Lui sfant sa va ia

    Sa va -nvete Isus ce-i jertfirea,
    Cum unul pentru altulsa fiti,
    Sa v-arate, ce poete iubirea
    Sa va-nvete sa fiti fericiti.

    Cu mult drag elena marin alexe.

  5. scuze am vrut sa zic: altul sa fiti
    ce poate iubirea.
    multumesc pt. intelegere.

  6. ionatan spune:

    Îţi mulţumim, elena, pentru cuvintele tale bine doritoare şi bine roditoare, pentru noi. Da, Isus este singurul profesor de fericire adevărată. Şi spune-mi exact, te rog, unde pot vedea poeziile tale…?

  7. Oana spune:

    E momentul sa reinnoiesc si eu urarea, vezi aici: http://compotdefructe.wordpress.com/2009/03/09/ea-sa-fie-linistea-lui-iar-el-linistea-ei/

    Sa fiti mereu viata si izvor de caldura unul pentru celalalt!

  8. ionatan spune:

    Aşa de frumos ai scris, Oana! Îţi mulţumim.

  9. Multumesc pt. atentia acordata.O parte din poezii le-am postat pe http://hailaplimbare.blogspot.com/
    Multa binecuvantare noii familii Pirosca.

  10. Dragă Ionatan şi iubită Sorina,

    Cînd doi copii ai Lui se căsătoresc, e nuntă-n cer! Acum sunt la spital, de gardă. Dacă aş fi putut, dacă Domnul ar fi dorit asta, am fi fost măine acolo, la biserica baptistă unde eu am auzit prima dată cuvîntul Domnului, prin pastorul Trif, cu o sută de ani de lumină în urmă, şi să ne bucurăm alături de voi.
    Tristeţea pe care o simt că dă colţ, tu dă-o-n poezie, să muşte de-acolo, Ionatane, pentru că, dacă Sorina e compensaţia ta, poezia ce o scrii e compensaţia noastră.
    Vă iubim,
    Carmen şi Răsvan

  11. ionatan spune:

    Vă mulţumesc, dragii mei. Frumoase cuvinte mai pritocesti, Răsvane! Nu voi rămâne niciodată dator cu compensaţia pentru voi. Dacă Domnul mă va ţine, am cărţi gata şi începute programate să-mi apară până-n 2016.
    Şi noi vă iubim!

  12. Rodica Botan spune:

    Dumnezeu sa va binecuvinteze cu tot ce aveti trebuinta, si cred ca El deja a si facut-o!

  13. ionatan spune:

    Da! A şi făcut-o! Ne trebuiam unul altuia, şi ne avem. Îţi mulţumim, Rodica!

  14. violeta spune:

    Ai zis un lucru mare, ionatan!
    asa e: casniciile de la Domnul sunt acelea in care El da fiecaruia dintre parteneri ceea ce ii este de ajutor!
    Multumesc ca mi-ai amintit!🙂

  15. violeta spune:

    Ce bun e Domnul!!!!!!

  16. sanda zeic spune:

    Ma bucur si eu cu voi,
    desi pe Ionatan il cunosc
    doar din ,,jurnalul scrierii iubirii”
    Se pare ca iubirea,
    pe care el ,,o scria”,
    a devenit trup,
    mistic, diafan,
    ,,nu din voia firii lor”
    [da,,de buna voie si de nimenea siliti”]
    ci din El Elohe Elohim.
    ,,Dragostea adevarata
    nu are un sfirsit fericit.
    Dragostea adevarata nu are sfirsit”

Lasă un răspuns

