Aşa de mare eşti Tu

Doamne, aşa de mare eşti Tu,
Că îmi iau amintirile şi le fac dureri
De scăldat nefiinţa fiinţei de ieri,
Pe unde trecea amarul, cu vuietu’

O lacrimă ai, de aruncat peste noi,
Apoi se face valuri şi ne inundă.
Ca să ne prindă, iubirea întâi şade la pândă
În frumuseţe sau în noroi…

Şi ne adună de peste tot,
Cum puii sub aripi şi-i adună găina…
Că nu mai rămâne din zidurile groase decât verbina,
Când începe-un potop.

Nu vreau să ştiu libertate alta, decât a crucii
De a Te descrie intim şi curajos
Ca pe o alintare a lui Hristos
Cu împlinirea poruncii

De a mă face bun de gustat de cerul gurii
Dumnezeului marelui dejun al iubirii.
Când, Doamne, mă dai glăsuirii
Să fiu ca o respiraţie a pădurii

Din care ai ales copacul acela nedrept,
Din el meşterii trişti au cioplit lemnuri bizare
De adus învierea peste popoare
Şi în nebunie, un înţelept.

5 răspunsuri la Aşa de mare eşti Tu

  1. Mariana spune:

    Un umil dar poetic…

    Re-creere

    A fost demult, când mâna Ta divină
    M-a plăsmuit un prunc fără de vină.
    Creindu-mă din lut fără valoare,
    Ai pus un dor de-a străluci-n candoare.

    Am stat lipit cu inima de Tine
    Şi-am învăţat ce este rău sau bine.
    Dar nu ştiu ce s-a întâmplat deodată
    Că am uitat să zbor spre Tine, Tată.

    Mirajul fals al lumii mă atrase
    Cu străluciri perfide şi mieroase…
    Doream aprins doar timpi de recreere
    Uitând de Cer… uitând de Înviere…

    Dar Tu, Iisus, nu ai uitat de mine…
    Am tresărit când Te-am văzut, Divine!
    Era-n priviri tot Cerul de iubire
    Şi-n palma Ta o urmă de Jertfire.

    Fiinţa mea s-a prăbuşit în tină
    Gemând adânc, împovărată-n vină…
    Şi-n plânsul meu ce se vărsa-n ţărână
    Ai picurat iubirea-Ţi ce n-amână.

    Tu n-ai mai stat pe gânduri, ci îndată
    M-ai re-creat cu palma-nsângerată,
    Şi-ai pus un dor de-o veşnică-nviere
    Când Tu şi eu vom sta în Recreere.

  2. magda spune:

    wow….super poezia..imi place foarte mult….le am citit pe toate….sunt extraordinare….se vede k DL a investit in dumneavoastra….e numai dar de sus..!!!……la incurajarea unui alt scriitor si cu lumina de la El am inceput si eu sa scriu poezii….imi place foarte mult sa compun….:) DL sa va binecuvinteze pe d.voastra si intreaga familie…!!!!

  3. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, magda. Ce zici, ne arăţi şi nouă ce scrii?

  4. magda spune:

    cum sa va arat k nu am profil blog….

  5. ionatan spune:

    Pur şi simplu le scrii aici, ca pe nişte comentarii, cum a pus şi Mariana mai sus.🙂

Lasă un răspuns

