Ferice de cei milostivi

Ca gingăşia gâzei când înconjoar-o floare,
uşurel atingând-o cu briza elitrei,
e mila ce lasă adânc de-nchinare
şi lacrimi, clipitei.

Ferice de cei milostivi pretutindeni,
în drag şi în ură,
cu uşile inimilor deschise-n armindeni
fărâmitură

de plâns închegat pe cel gol şi lipsit,
ca un strai călduros,
plâns milostiv, plâns fericit,
plâns unduios.

Ca un râu care-şi umple de sălcii malul
şi-adânc le adapă,
chiar dacă ele cu ramuri valul
i-l tot înţeapă.

Ferice de cei milostivi căci vor fi
podidiţi într-o grea bucurie:
mila lor ca un înger peste ei va veni
tovărăşie

înaintea oricărei făpturi de făptură umilă
la Scaunul lui Dumnezeu înfăţişată.
Vor avea cumpănita parte de milă
adjudecată.

7 răspunsuri la Ferice de cei milostivi

  1. lia spune:

    uneori ….cand ma gandesc la fericirile rostite de Domnul Isus –imi tin respiratia imi imaginez ca ar fi langa mine….dar sunt greu inteles…alteori…foarte faine versurile…..

  2. ionatan spune:

    mila nu trebuie inteleasa, durerea de altul e tot durere…

  3. monica spune:

    superba poezia,doar ca va fi cu adevarat inteleasa atunci cand va fi si TRAITA!

  4. ionatan spune:

    Da… Nici nu ştii câtă dreptate ai…!

  5. lia spune:

    Monica…cat de milostiv poti fi atunci cand nu ai ce sa daruiesti-nici material nici spiritual cand nu ai ce poti da??si totusi vrei sa fii…milostiv..ca sa fi ferice!da-mi o idee!(sper sa nu supar !!)

  6. lorelei spune:

    hai ca asteptand sa zici tu..mi-a venit o idee…stiu o bucatica de rabdare -e buna?

  7. dani spune:

    lia, eu acum intrat si am vazut comentariul si am vrut sa scriu si eu ceva, daca este inca valabila intrebarea. cred, ca tu esti la prima fericire, si anume „ferice de cei saraci in duh”, caci a lor este imparatia. cand te vezi gol si lipsit, si ca nimic bun nu locuieste in tine, deschizi usa pentru a primi harul si mila Lui Dumnezeu, pentru a fi binec si dusa pe stanca pe care nu o poti ajuge. domnul sa te binecuvanteze si daca ai sa citesti comentariul sper sa ti fie de folos.

Lasă un răspuns

