Caut iubire

O invit iarăşi pe Eliza să ne (în)cânte.

Cum spuneam, Eliza e nepoţica mea preferată. Ce spuneţi, vă place momentul pe care vi l-am pregătit împreună?

Caut în toate cele iubire,
în lanuri de vârste ce-şi rup
spice pe larga-mi răsfrântă privire,
în anii cu care m-astup.

Caut iubire în peşteri şi nu-i
decât zgomot de vise sfărâme.
Ziduri ‘negrite de trecerea lui
are dorul… Şi vaduri cu spume.

Caut iubire în ochiul ce-l văd
aţintit dureros întru sine.
Munţi de ruine şi furtuni de prăpăd
mă alungă sălbatic din mine.

Caut în toate cele iubire,
pe străzi sau acasă-i la fel:
semne ultime de răstignire
are rodul iubirii în el!

Doamne, până voi şti ce e aia
iubire şi cum e a şti,
iată în mine odaia
în care putea-voi muri…

(Poezie publicată în volumul „Liniştea dintre două tăceri”, Cluj-Napoca 2004

Piesa e de pe al doilea album al Elizei „Ecou spre înalt” apărut în 2006, parcă…)

14 răspunsuri la Caut iubire

  1. Lorelei spune:

    Frumos martisor …un „ceva” inedit si surprinzator pentru mine ce multi nu ar intelege…El creaza uneori un tablou in care mi-e teama sa ma uit nu cumva sa ma recunosc prea mult, prea adand……dureros de frumos!

  2. ionatan spune:

    Da… Sunt multe lucrurile pe care nu le pot intelege nici eu. Sau nu le pot exprima… De-aia scriu poezii!😉

  3. elena gherman spune:

    Frumoasa interpretare….Ne-ai rasfatat cu atitea martisoare….Unul mai frumos ca celalalt….personal, mi-ar face placere sa o mai ascult pe Eliza.
    Multumesc pt binele pe care ni-l daruiesti….

  4. ionatan spune:

    Mai am o singură piesă a Elizei pe care aş putea-o folosi fără să îi cer neapărat permisiunea, fiindcă acum e plecată şi nu prea am cum să dau de ea. Cred că o pregătesc şi o postez acum, „la cererea vizitatorilor.”😉

  5. Lorelei spune:

    ce se intampla cu clipul acesta??…unora le este dor sa-l reasculte!!

  6. ionatan spune:

    Cred că era likul rupt… Am reparat. Îţi mulţumesc pentru atenţionare.

  7. Lorelei spune:

    eu vorbesc DOAR la propriu despre ORICE nu stiu daca se poate face service de link-uri…nu am mai auzit….dar e bine ca functioneaza!

  8. ruxandra spune:

    am insomnii….am ascultat cu placere !
    cati ani are Eliza ?

  9. ionatan spune:

    Bine ai venit, Ruxandra! Cred că Eliza are 20 de ani…

  10. Rudolf spune:

    Acest cintec se afla pe albumul PLOUA, primul album al Elizei la Studio Mesaj.

  11. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, Rudolf!

  12. Cristi spune:

    De unde poate fi cumparat CD-ul Elizei? As dori sa il procur din Bucuresti, daca se poate.

  13. ionatan spune:

    Dragă Cristi, îţi voi transmite emeilul fratelui Elizei care teva putea ajuta.

  14. ionatan spune:

    Cristi, daca mai esti interesat de procurarea acestui cd (valabil si pentru altii), scrie-mi personal, te rog. Iti voi da datele necesare.

Lasă un răspuns

