Într-o rană a mâinii

Doamne, bate umărul de deasupra inimii în curcubeu,
Cred că e culoarea care îi vine cel mai bine
Când soseşte iubirea şi vin şi eu
Către Tine.

Nu e greu să las lumea, cel mai greu e să mor,
Dacă n-ar fi Domnul meu, aş muri fără rost.
Cine ştie ce doruri m-ar rupe din zbor…
Cine ştie ce orb voi fi fost.

Încolo, încoace, întrebătoare cărările
Unei incertitudini care e realul desfăşurat
Încurcă în mine visările, zările,
Ca o lumină care-a plecat.

Totul e simplu, Doamne, în inima Ta,
Cum îi e simplă apa fântânii…
De aceea aş bea, aş tot bea
Când mă adăposteşti ca pe-un cui
Într-o rană a mâinii.

4 răspunsuri la Într-o rană a mâinii

  1. sfinx667 spune:

    e-atata frumusete si caldura,
    in palma Ta, nici strop de ura,
    mustrarile-Ti sunt blande, pilde vi,
    si cerul sufletului mi se lumineaza..
    ai savarsit miracol, cum numai Tu mai stii…
    frumoase toate cuvintele tale si incarcate de intelepciune, respecte,
    Sibilla

  2. ionatan spune:

    Cuvintele, da, mai sunt şi de la mine, înţelepciunea e de la Dumnezeu…🙂
    Îţi doresc o zi faină, sibilla!

  3. Rodica Botan spune:

    „Cind ma adapostesti ca pe-un cui…intr-o rana a miinii…”

    Ionatan ai gasit o fraza care imi ilustreaza 53 de ani de viata…
    Nu stiu ce sa fac…sa rid sau sa pling de bucurie?

    Caci numai in rana lui am viata…

  4. […] când, în mod clar, este lângă mine? Mai bine mă duc să mă cuibăresc printre rânduri… într-o rană a mâinii – poezia lui Ionatan pe care am considerat-o mereu, din stranii motive, cea mai apropiată de […]

Lasă un răspuns

