Întotdeauna vremii

Întotdeauna vremii

Întotdeauna vremii a picurat păduri
Şi împrejur pe dealuri şi-n văile cu scai…
Tu eşti Preadenumitul şi ploaia cea erai
Ce peste buni alină şi peste răi, securi.

Departe e şi nu e lumina ce-o vedeam
Şi flacăra-i cum toată curândă e-n istov,
În fluturarea serii şi-a flamurilor mov
Întrezăream culoarea fiinţei ce eram.

Mă dumireşti, Stăpâne, de-atâtea întrebări
De parcă ştirea lumii sunt munţii cei semeţi…
Scot iernile luminii din ochii mei nămeţi
Şi îi răstoarnă peste câmpiile mirări.

De-un ocoliş de umbră mai am a mă-nfrica:
Întotdeauna vremii cum ştie a mă şti?
Când mă pronunţi pe nume, abia atunci a fi
Mă este cum se este pe lume voia Ta.

3 răspunsuri la Întotdeauna vremii

  1. A.Dama spune:

    Mi-a amintit de „La steaua care-a rasarit.”🙂 Da’ e interesant ca scrii vara de nameti.😛

  2. ionatan spune:

    Ne mai răcorim şi noi…🙂

  3. dinu spune:

    O, numai Tu

    O, numai Tu îmi mângâi ochii
    Când poartă-n ei izvoare pline
    Şi-ascund în cuibul lor suspine
    Cum bărăganu-ascunde dropii!

    Şi numai Tu îmi mângâi faţa
    Muşcată-ncet de câte-un spine
    Când mă întorc, făcând un bine,
    Cum muşcă din amiază ceaţa!

    O, numai Tu îmi smulgi ţepuşul
    Ce-ades îmi stă înfipt în coaste
    Când ţes părerile-mi bombaste
    Şi mi le duce-n lume tuşul!

    Şi numai Tu mă-ntorci la Tine
    Când rătăcesc pe căi prospere,
    Când ruga mea nu te mai cere
    Şi-ascult porunci din guri străine!

    O, numai Tu, prin valuri reci
    Îmi pui lumina Ta în gânduri
    Şi în furtună, dintre scânduri
    M-aduni, mă mângăi şi mă vindeci!

    nicholas dinu

Lasă un răspuns

