Bătaia de inimă

Bătaia de inimă pe care mi-ai dat
Senină şi nouă şi calmă,
Deasupra de orice-ndoială a stat,
Deasupra de rău şi-a lui valmă.

Mă ţin tot mai strâns de-ale Tale iubiri,
Nu am alceva să mă poarte
Spre cele de obşte cereşti mântuiri
Ca lacrima ce mă şopoate.

Bătaia de inimă în care-am rămas,
Aceea de-i spun pocăinţă,
Mi-a dat pulsul sacru şi înger în glas
Şi literă de nesuferinţă.

Că nu e mirare, că Tu eşti Acel
Ce inima toată îmi bate,
Când plecu-mi genunchiul şi felul de fel
Cum zilele vin să mă-nmoarte…

15 răspunsuri la Bătaia de inimă

  1. rose4you spune:

    Inima…e un cuvant ce reprezinta profunzimea sentimentelor a gandurilor…Inima pamantului,inima cerului,inima lui Dumnezeu,inima ingerilor,inima muntilor…..se mai poate adauga ceva……..o poezie pe care sa o simti cu inima!!….. Sa-ti dea Domnul pace si bucurii in inima !!(faina inaginea de astazi!!)

  2. ionatan spune:

    Inima poate fi capătul dinspre noi al lui Dumnezeu. Îţi place definiţia asta?🙂

  3. rose4you spune:

    inima crucii ne ajuta sa prindem capatul asta de inima a Lui dumnezeu care bate spre noi si in ritmul ei sa ne purtam corabiile din inima marilor spre tarmuri…🙂 ce zici are logica?

  4. ionatan spune:

    Crucea nu are inimă. Dacă avea, nu stătea ca Domnul să fie suit pe ea…😦

  5. rose4you spune:

    da corect!….eu am folosit expresiea doar in „stil literar.”…..dar este adevarat nu are logica…crucea nu poate fi personificata.

  6. Sorina spune:

    „Inima poate fi capatul dinspre noi al lui Dumnezeu” – si, uite asa, descoperim (o data in plus) ca Dumnezeu e in fiecare dintre noi…😉 Mai mult, mai putin… in functie de marimea „inimii”…😉

  7. ionatan spune:

    Aici nu mai cred la fel. Ai uitat pe „mai deloc”. Unii nu au deloc inima dată Lui. La multe inimi El inca bate. La unele bate zadarnic…😦

  8. AlexB spune:

    Impresionanta (si) imaginea din clipul video. Cer prea mult daca zic ca mi-as dori sa am imaginea?🙂

  9. ionatan spune:

    Nu, voi încerca să ţi-o pun pe email. E bine aşa?

  10. AlexB spune:

    este perfect! multumesc mult, mult!

  11. ionatan spune:

    Sper sa mai dau de ea, ca am jdemii de imagini…🙂

  12. ionatan spune:

    Îmi pare rău, încă n-am dat de ea… mai caut…😦

  13. AlexB spune:

    cand dati de ea sa nu uitati de mine🙂 dar cautati-o doar daca aveti timp

  14. ionatan spune:

    da, dar daca am luat-o de pe net, nu mai dau eu de ea… desi parca nu…

  15. dinu spune:

    Inimii mele

    Triunghi de sânge, carne şi ţesuturi
    Ce baţi cu milioane de bătăi
    În tine se-mpreună-atâtea căi
    Şi prea ades devii sălaş de fluturi!

    Ce forţă, ce mecanică te mişcă
    Ce plămădeală ai, din ce atom?
    Eşti o pendulă sacră pentru om
    Şi-n pulsul tău e-o tainică morişcă!

    Ştiut-ai tu, nepreţuit tezaur
    Că-n tine stă viaţa pe pământ,
    Că porţi în tine zbucium, jale, cânt
    Fiind simţirilor potir de aur?

    Fără de tine omul e nimic!
    Cu tine e stăpân pe rostul vieţii!
    Plăpândă eşti ca roua dimineţii
    Şi tare ca tulpina unui spic!

    Te stingi misterios ca o candelă
    Te dărui celor mai sublime năzuinţi
    Te-nduioşează braţele fierbinţi
    Şi rugăciunea caldă din capelă!

    Acela care te-a creat, a pus în tine
    Un dor de veşnicie şi de El
    Să zboare-n slavă ca un porumbel
    Cu aripi de neprihănire pline.

    Ca să-nţelegi iubirea Lui cea mare
    Te-nalţi arzând la porţile de cer
    Şi strângi uimită-n cuibu-ţi efemer
    Fărâme de comori nepieritoare.

    Când te deschizi la Adevărul veşnic
    Coboară Însăşi Trinitatea-n tine
    Şi-n umilinţa care se cuvine
    Te faci ectenie, altar şi sfeşnic!

    De nu l-ai fi primit pe Salvatorul
    Te-ar fi învins tăcerea şi amarul
    Dar te-ai înnobilat treptat cu Harul
    Şi-acum aştepţi să-ţi iei spre Dânsul zborul.

    nicholas dinu

Lasă un răspuns

