De nedurere


Cu mers pocit, pe dalele de piatră
Trecu durerea lumii înc-o dată.
I se destrăbălau în ochi haihui
Plămânii unei frunze de gutui.

O toamnă seacă îi ardea-n găvani
Şi-o neştiire-a mii şi mii de ani.
Ducea, din mine, franjuri la oblânc
Şi-o întrebare mută în adânc.

Când mă bălăbănea în teama ei
Parcă ardeau frunzişe pe alei.
Eram atât de singur peste tot
Că mă-ntreba durerea de mai pot.

Şi ce să-i spun, că Domnul m-a chemat
Pe drumul ăsta, viata s-o străbat?
Într-o credinţă, Domnul mă păzea
De nedurere cu durerea Sa…

3 răspunsuri la De nedurere

  1. Eva spune:

    „Eram atât de singur peste tot
    Că mă-ntreba durerea de mai pot”.

    of mă tată, eşti criminal :)) na, că m-a bufnit râsul la lacrimi, auzi :))

  2. ionatan spune:

    E bine că şi lacrimile ştiu să râdă uneori. Dar mi se pare cam strâmb râsul lor…

  3. Eva spune:

    au carii
    şi le e ruşine
    de-asta…

Lasă un răspuns

