Doamne, Te chem

Doamne, Te chem de departe şi de aproape
Ca o pasăre ce-şi cheamă vârful de munte.
Furtună înnodând între ape
Pasul Tău lunecând ca o punte.

Chem deznădejdea nefiinţei mele de-a fi
Măcar lacrimă de magdalenă, dacă nu un picior de al Tău
Strâns de iubire ca bănuţii pentru pâinea ce-n zi
Desparte pe mâine de hău.

Şi din toate astea înţeleg visul despre scântei:
Cât de mult le iubeşte flacăra, de le dă viaţă
Şi foame deplină şi duh din duhul ei
Şi în cenuşi o nouă dimineaţă.

Dar cel mai mult înţeleg că am nevoie de Tine
Ca o pasăre ce-şi cheamă vârful de munte.
Atunci îngerii vin în salturi senine
Ca să asculte.

Un răspuns la Doamne, Te chem

  1. nicholas dinu spune:

    Învaţă-mă Tu, Doamne

    Învaţă-mă Tu, Doamne,ce trebuie să ştiu
    Când fluviul informatic într-una se revarsă.
    A lumii cunoştinţă-i ca fumul argintiu
    Povaţa Ta e însă, precum dulceaţa stoarsă.

    Învaţă-mă Tu, Doamne, ce trebuie să scriu
    Cum trebuie să-mi dăltui cuvântul, cu folos.
    Îndemnul care-l spun, să fie-n mine viu
    Şi-abia apoi să-i dau un zbor armonios.

    Învaţă-mă Tu, Doamne, ce trebuie să fiu
    Exemplul meu, măcar, un suflet să-ntărească
    Aş vrea, ca un izvor curat într-un pustiu,
    Drumeţilor să dau din apa Ta cerească.

    Învaţă-mă Tu, Doamne, ca cerul azuriu
    Deschis oricărui frate ce-aleargă cu credinţă
    Să pot a-l arăta în mersul ce-l transcriu,
    Trăirea mea să-i fie imbold spre biruinţă.

    Învaţă-mă Tu, Doamne, cât nu e prea târziu
    Căci iată, stă să-nceapă Serbarea de apoi!
    Să ştiu, să scriu, să fiu, în minunatu-Ţi Fiu
    Cum El era în Tine, când a venit la noi.

Lasă un răspuns

