A trebuit să-mi fac loc eram singur cu stingerea mea

***
a trebuit să-mi fac loc eram singur cu stingerea mea
pe lături creşteau plopii cu trese de dor
majurii însingurării
Dumnezeu făcea semn cu arhanghelul mihail
ciupeau norii aerul rămas în urma combinelor ploii

a trebuit să-mi fac loc alergam după himere după cai verzi
zicea tata scoţându-mă de la naftalina istoriei
ca pe un cap de acuzare în procesul morţii cu zile
cineva trântea uşa de perete ca să-mi fac loc
şi o şuviţă de suferinţă răsuna-n prag

nu am înţeles ce însemna poziţia de drepţi
până nu am fost pus pe crucea unei smerenii oarbe
apoi am început să-mi fac loc şi mie acolo
ca oricărui cui în deplinătatea rănii
Doamne vino mai lângă mine că-mi este frig

2 răspunsuri la A trebuit să-mi fac loc eram singur cu stingerea mea

  1. Mircea Popescu spune:

    Nu-i rau.

  2. ionatan spune:

    Nu mă deranjează…🙂

Lasă un răspuns

