Curând mă dezbat toate deziluziile ca pe subiectul lor preferat

***
curând mă dezbat toate deziluziile ca pe subiectul lor preferat
de impus respect nici vorbă
apa trece pietrele rămân în albii în temple ori la rinichi
nimeni nu e mai disperat ca sângele când trebuie să curgă din om

Dumnezeu ştie să pună la locul ei ultima fărâmă de univers
în care caut să mă ascund adeseori este conştiinţa mea
sau inconştienţa mea prăjindu-şi buchetul de maci pentru cină
curând curând metrul luminii va măsura ferestrele împovărării

şi vom avea nevoie de imaginaţia pădurilor de brad
care au purtat în lemnul lor cruci
pentru tâlhari pentru martiri pentru isus
ia-ţi crucea şi urmează-mă ocoleşte durerile astea

Lasă un răspuns

