dă-mi iubirea la maxim ca pe un mp3 player înfrunzit

***
dă-mi iubirea la maxim ca pe un mp3 player înfrunzit
pe urechea unei fete frumoase spuse profetul
deschizându-se în lumină ca o uşă de templu
cu toate rugile aprinse-mprejur

aici nu se poate intra decât înflorind
cum înfloreşte în cădelniţi tămâia
iubirea întoarce parfumul de jertfă cu preotul către Dumnezeu
aşa că dă-mi-o la maxim şi înveleşte-mă
în mântuire ca într-o slujbă cu mir

când am încercat să gândesc singur primejdia
pur şi simplu m-a tras de mână şi mi-a spus tu
nu ai loc suficient pentru mâncat înserări
lasă-Mă să te deschid ca pe o uşă de templu

4 Responses to dă-mi iubirea la maxim ca pe un mp3 player înfrunzit

  1. Maria Doina spune:

    ,,lasă-Mă să te deschid ca pe o uşă de templu”…e Dorul Lui Dumnezeu…

    …şi dacă Templul are şi grădină….

    FĂ-MĂ FLOARE!

    Ţi-am dăruit umil
    Petala gândului meu curat
    gând de copil…
    Tu ai zâmbit,
    mi-ai mulţumit,
    şi-ai înmiresmat-o.

    Ţi-am dăruit apoi o floare
    Crescută din iubire de Cer…
    Tu mi-ai luat-o uşor
    din mâna tremurândă,
    ai pus-o în palma Ta blândă…
    şi-atingerea Ta de dor
    i-a dăruit florii mele culoare.

    Lacrimi de prea frumos
    Am sfărâmat în gene…
    Şi Ţi-am dăruit un buchet imens
    De doruri şi vise înflorite…
    Tu cu drag le-ai apropiat
    de pieptul Tău însângerat
    şi le-ai dat aripi de lumină
    spre zboruri infinite…

    Apoi, cu dorul Tău prea trist
    m-ai privit…N-ai mai zâmbit…
    Eu am ştiut atunci,
    am înţeles şi am simţit
    că vrei întreaga mea grădină
    a sufletului meu
    să fii stăpân şi Dumnezeu…

    Am lăcrimat şi Te-am primit!
    Cu paşi uşori Te-ai aplecat
    Spre fiecare floare, spre fiecare ram,
    Şi-ai smuls şi spini şi buruieni…

    Ah! Tu, Grădinarul meu iubit!
    Pune-mi Raiul Tău în suflet,
    Înseninează-mi gândurile,
    Curăţă-mi ramurile,
    Înmiresmează-mi florile,
    Şi picură-mi din ceruri
    Roua sfinţitoare…

    Apoi, în Veşnicie,
    în Grădina Ta,
    Fă-mă, Doamne, floare!
    …un crin în umbra Ta

  2. […] la maxim ca pe un mp3 player înfrunzit By Alin Cristea Poem pe blogul poetului meu preferat, Ionatan Piroşca, pe care îl consider cel mai bun poet din istoria evanghelicilor […]

  3. ionatan spune:

    Eva, mă bucur că te entuziasmează aşa textul meu. 🙂

Lasă un răspuns

