O zi cu Domnul ca un crucifix de mâncare

***
o zi cu Domnul ca un crucifix de mâncare
spuneam aflând cu aerul cum treci
peste apusul meu îndepărtări de ghirlandă
din poarta numită a înţelepciunii

de atunci multe s-au schimbat doar ziua e tot aia
e ca şi culoarea ochilor orişicât ai privi măreţia dumnezeirii
strălucirea lor nu înseamnă că vezi dimpotrivă
sunetele clavecinului nu înseamnă clapele lui

şi de aceea atâtea schimbări atâtea mirări
un Creator care Se trage de şireturi cu mine nu este El
dar poate fi unicul Său Fiu care moare
iar când înviază eu pot traversa porumbei

aşa din cântec în cântec parcă visam
alergarea spre braţe de tată a limpezit frigul
poate veni şi naşterea că e Crăciun
şi e o zi cu Domnul ca un crucifix de mâncare

4 Responses to O zi cu Domnul ca un crucifix de mâncare

  1. nicholas dinu spune:

    …E trecută ziua, e înspre amurg.
    Din văzduhul blând fluieră o boare.
    Mii de rezonanţe înspre mine curg.
    Sufletul ar vrea către cer să zboare!

    Soarele s-a dus. Noaptea dă ocol.
    Bine e să ai ideal şi casă,
    Sensul tău să fie neted şi domol
    Cu copii cuminţi şi soţie-aleasă.

    După cina serii şi cea din Cuvânt
    Parcă pe furiş se strecoară somnul.
    Înc-o rugăciune urc de pe pământ.
    Noapte bună, lume! Bine e cu Domnul!

  2. ionatan spune:

    Cum ne-ai obişnuit, sensibilitatea nu te trădează. Îmi place poezia ta.

  3. Maria Doina spune:

    Ce interesant!!!
    Până acum două momente în urmă nu am observat că poeziile d-voastră nu au semne de punctuaţie! 🙂 Şi, totuşi, am înţeles mesajul lor…
    Asta e minunea: când Duhul le inspiră, tot Duhul le ,,tălmăceşte”…Acum îmi dau seama că eu nu am ,,citit” aceste versuri…ci le-am ,,auzit”…

  4. ionatan spune:

    Uneri semnele de punctuaţie mai mult mă încurcă…

Lasă un răspuns

