Anul nou – vremea deciziei

Nu aşa că ne bucurăm la fiecare serbare de an nou? Ca şi când clipa asta nu marchează sfârşitul unei perioade din viaţă, trecerea ei în neştiutul din care a venit, ci doar un început a ceva ce poate fi bun, frumos adevărat şi, poate, nepieritor.

A ceva ce ne poate asigura împlinirea visurilor mereu alimentate cu speranţe. Nu e obligatoriu să fie aşa, dar nici obligatoriu să nu fie nu e. De aceea vremea asta e cea mai plină de croitori de planuri… Să vă spun ce plan am eu, legat de activitatea mea pe wordpress?

Daaa… Mă gânjdesc să trec la două postări pe zi, de la 1 ianuarie 2009. Una va fi ceva nou şi inedit, cea de-a doua, ceva în reluare. Nu ştiu cât de bun va fi totul. Dar voi încerca să aduc lucruri de calitate.

Vă urez, aşadar, LA MULŢI ANI! şi multe planuri frumoase! Iar de împlinirea lor să se ocupe Dumnezeu.

2 Responses to Anul nou – vremea deciziei

  1. Oana spune:

    Ionatan, multumim pentru urari si mai ales pentru felul in care ai stiut sa fii, ‘nu ici sau colo’, ci aproape… de Dumnezeu si de noi, cititorii tai… eu asa te-am simtit -aproape. Si marturisesc ca a fost un privilegiu sa citesc ceea ce le-a fost dat ochilor mei sa citeasca aici… privilegiu, alin pentru inima, dar si constant prilej de intrebari. Sa iti fie inima binecuvintata de Cel pe care IL iubesti cu toata fiinta ta, sa ai parte de sanatate si sa iei deciziile ce sunt de folos sufletului tau… La multi ani! (iarta-ma ca am indraznit sa scriu mai mult si poate nu mereu strict legat de subiectele acestui blog, insa nu stiu a te gasi decit aici) Permite-mi sa iti multumesc inca o data si pentru ca ajutorul tau… de aici… a facut ca anul acesta sa fie diferit pentru mine de toti cei precedenti…

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, Oana. Nu am alt rost decât să fac ceea ce Dumnezeu m-a chemat să fac, chiar dacă nu întotdeauna e uşor… Comentarii ca ale tale mă încurajează să merg înainte cu bucurie. Şi pentru mine anul acesta a fost diferit. Poate că voi vorbi nu peste multă vreme despre asta. Deocamdată primeşte cele mai frumoase urări de an nou! 🙂

Lasă un răspuns

