Crăciunul – vreme pentru amintiri (1)

Am de făcut câteva urări mai speciale, cu ocazia acestori sărbători. Una dintre ele este pentru autorul şi interpretul piesei de mai jos. Nu ştiu dacă are mesaj de Crăciun, nu l-am întrebat şi nici nu cunosc ebraica.. Pe mine m-a uimit mereu dorinţa lui de a învăţa ebraica. Precum şi aia de a cânta. Şi trebuie să recunosc, o face superb!

Când îmi amjintesc serile de colind din copilărie, nu se poate să nu-mi aduc aminte de el. Nu era porţiune cu gheaţă să nu încerce să rupă blancheurile pe care tata le punea la încălţările noastre. Şi cânta, Doamne, ce mai cânta! Lui vreau să-i doresc o naştere de Prunc într-o inimă zvârlugă, plină de gheţuşuri pe care pruncii zboară bucuroşi…
Lui, fratelui meu…

5 Responses to Crăciunul – vreme pentru amintiri (1)

  1. Maria Doina spune:

    Poezie…cântare…
    Asta va fi în Veşnicie, nu?
    Acum suntem în pridvorul ei…vedem de departe, sau de aproape, şi inima ne cântă prin vers şi prin viers…
    Emoţionantă urare!…Crăciunul ne face să ne amintim de copilărie…să redevenim copii…să ne împodobim sufletele cu steluţe…

    Am dat de acest blog de curând şi nu îmi iau ochii de la el 🙂
    Mulţumesc! Bucuria mea cunoaşte o altă dimensiune, fiindcă aşa e El, Dumnezeul nostru, infinit în frumuseţe…

  2. Sorina spune:

    Sa va fie Sfintele Sarbatori pline de Lumina, pace in suflet si ganduri de recunostinta pentru Cel a carui zi de nastere o sarbatorim, o data in plus!
    Craciun Fericit va doresc, din tot sufletul!

  3. ionatan spune:

    Vă mulţumesc tuturor pentru frumoasele urări şi vă doresc, la rândul meu, binecuvântări sfinte, Crăciun fericit şi La multi ani!

  4. sanda zeic spune:

    Frumos si sensibil blog,Ionatan.
    De abia astept sa ne vedem cu toti blogerii la revenirea Lui.
    Cu adevarat Imparatia e in inimile inocente ale urmasilor Lui..
    ,,La multi ani!”

  5. ionatan spune:

    Ne vom vedea! Nu am de gand sa ratez revederea! 🙂

Lasă un răspuns

