Crăciunul a avut (un) loc

În inima lumii, între oameni şi durerile lor, dezmângâing orgolii şi întorcând orologiile istoriei cu faţa către veşnicie, pledând pentru pace într-un loc al necazului şi pentru lumină în case şi în minţi întunecate, prinţul Crăciunului înseamnă şi azi promisiune de zefir peste mări înfuriate şi alunecare de mir pe răni… De ce caută lumea altceva?

3 Responses to Crăciunul a avut (un) loc

  1. Maria Doina spune:

    …mă găsise cu lacrimi în ochi prezentarea de mai sus …Am fost nevoită să mi le şterg repejor! Nu am drept să plâng de micile mele ,,zgârâieturi” în faţa rănilor adânci ale omenirii…Mi-a fost ruşine de lacrimile mele!
    Oh! Doamne, de ce caută omenirea altceva?
    Ce am putea face noi? Ce aş putea să fac eu, mai mult decât să îmi îpropiez durerea semenului meu? Cum aş putea să o alin?…

  2. ionatan spune:

    Acolo s-a născut Domnul. Acolo s-a născut speranţa omenirii. Acolo mor oameni…

  3. Maria Doina spune:

    Da. Şi se spune că speranţa nu moare…

    Îngăduiţi-mi un nou colind, ca o mângâiere pentru durerea Cerului care se împropriază mereu şi mereu cu durerile omenirii…

    Din ce miraj de nepătruns
    Coboară-n noi atâta pace?
    Ce taină sfântă s-a ascuns
    În noaptea-n care ieslea tace?!…

    Din ce nebănuite stări
    La noi în suflet se coboară
    Acord de doruri în cântări,
    Colind şoptit când îngeri zboară?!…

    Din ce Mână iubitoare
    Se scutur peste creştet stele?
    De ce steaua călătoare
    E cea mai albă dintre ele?!…

    Am înţeles!…Un Prunc Preasfânt
    Coboară iar în ieslea rece…
    El vine iarăşi pe pământ,
    Of! Frigu-i aspru…Nu mai trece…

    Încălzeşte, Doamne cântul!
    Să-l faci colind ce-L înfăşoară
    Pe Cel născut, pe Prunc – Preasfântul,
    Ca inimioara să nu-L doară!

    …Ştiu, şchiopătează…Dar cum să meargă drept, când eu însămi am pasul împleticit?…

Lasă un răspuns

