Crăciunul – Persoană

Apoi Crăciunul este mult mai mult decât un ideal: El este o Persoană. O Persoană care vrea să se nască! Noi nu am ales dacă să ne naştem sau nu, alţii, părinţii noştri au ales asta. Dar El, Crăciunul Isus Hristos, El singur a ales zicând “Iată-mă, trimite-mă!” Şi a ales şi locul, stabilit de însăşi esenţa Sa duhovnicească: acel centru vital al fiecărui om, inima lui. Deci Crăciunul este o Persoană care vrea să se nască în inima mea. Iar eu împodobesc un brad, fac cumpărături, mănânc şi beau, fiindcă e sărbătoare. Cineva, cândva, undeva, s-a născut pentru aşa ceva…?
Numai atât să fie?
Şi trec de la o realitate la alta ocolind exact ceea, sau mai exact pe Cel ce ce m-ar îmbogăţi, m-ar linişti şi m-ar umple cu adevărat de „Spiritul Crăciunului”… Fug de Însuşi Crăciunul, de Persoana Sa binecuvântată.

Lasă un răspuns

