Ridicându-mă, Domnul!

Floarea niciodată nu va povesti cât pământ
Încape în suferinţa petalelor ei…
Culorile-i cum fac deznodământ
De flacără pierdută pe alei.

Nici eu, când Duhul Tău mă întretaie,
Nu-mi mai pot arăta amarul, oricât ar fi,
Fiindcă aşa ştie din mine Harul
A se rosti.

Poate alerg dintr-un capăt în altul
Al unei fiinţe îndelung căzătoare,
Ca un fulg de păpădie ce vine din ‘naltul
Petec de soare,

Poate că vrerile mele sunt ca merele coapte:
Cad mereu la pământ, dacă se scutură pomul…
Dar numai aşa să mă guste El poate
Ridicându-mă, Domnul!

4 Responses to Ridicându-mă, Domnul!

  1. Ultima strofa este geniala…….

  2. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, rose! De-acum am să scriu numai ultimele strofe! 🙂

  3. A.Dama spune:

    Deci e clar ca vrei sa fii genial, Ionatane! 🙂

  4. ionatan spune:

    Da’ nu se vede!? 🙂

Lasă un răspuns

