Pe 14 septembrie la Brăila e botez nou testamental.

Se deschideau porţile larg să intre carul greu, purtând deasupra deal de fân alene mirositor, foşnitor şi moale ca o perdea abia trasă de pe lunca însorită. Aşa percep greutatea de minune din ultima vreme. Aşa de mare e minunea asta că aproape că nu mai e nevoie de poezie. Doar să taci si să mesteci, ca atunci când face mama cozonacii de Paşte, iar tu te pricopseşti cu o frântură de aluat dulce… Mesteci cu inima.

Nu dau acum detalii. Dar e ca atunci când vine cutremurul şi aşează faliile tectonice. Nu poţi decât să-L laşi pe Dumnezeu să Se mişte.

Nu mă mai sperie nici că s-a defectat importantul meu calculator. Abia am reuşit să mai pun ceva pe Netlog . Nici că a venit toamna şi nu am observat. Până acum toamnele îmi aduceau aminte de prima internare în spital, din ’94. Acolo am scris „Îngerul cel mai trist înspre mâine”.

Pe 14 septembrie la Brăila e botez nou testamental.

16 Responses to Pe 14 septembrie la Brăila e botez nou testamental.

  1. rb. spune:

    Am mestecat si eu o farima de aluat cu inima…si am adulmecat miros proaspat de fin…
    Sint amintirile tineretii…vesnic proapete , vesnic dulci.
    Ma bucur cind se nasc prunci noi in credinta…mai invioreaza pe cei obositi de drum…E toamna pentru unii…si primavara pentru altii…Dumnezeu a creiat toate anotimpurile…

    Abia astept vremea cind va fi numai unul…Ma intreb cum arata anotimpul Eternitatii?!!!
    Rodica Botan

  2. ionatan spune:

    Ooo! Anotimpul fără de timp, când nu ai vreme să fii, ci doar să eşti… Bucuria fără nume şi margini, fără explicaţii şi complicaţii, a iubirii pe deplin omenească şi pe deplin neomnenească, mixtură dincolo de orice închipuire…, dar devenită existenţă fără vreun semn de exit.

  3. rb. spune:

    Ma intreb daca acolo vom mai avea nevoie de „imaginatie”…?!

  4. ionatan spune:

    Desigur… Dar nu va mai fi murdară de pământ. Şi vom afla cum e să fie liberă a-şi glorifica Stăpânul. 🙂

  5. A.Dama spune:

    Ionatan, vom fi cu voi pe linia fericirii! O linie de urgenţă şi de rezistenţă. 😉

    Frumoşi paşii celei ce păşeşte pe poarta strâmtă şi-n de necuprins se-avântă!

    Doamne-ajută!

  6. LORELEI spune:

    Felicitari tuturor celor ce vor avea parte de ziua lor de nastere. Bucurie alaturi de voi!

  7. alienare spune:

    Stimate domn, ce inseamna „nou testamental”? Ca unii e prosti si nu intelege. Nu sunt ironic.

  8. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, A.Dama, îţi mulţumesc, Lorelei, ne bucurăm împreună cu Domnul de frumoasele voastre cuvinte.

  9. ionatan spune:

    Iar unii ce e proşti de tot şi nu prea înţelege
    Îi invităm pe paişpe-ncoa’ şarada s-o dezlege.
    S-ar deştepta măcar în duh şi s-ar trezi şi ei
    C-a fi ca-n Noul Testament at e: tre’ să vrei!

    Nici eu nu sunt ironic…

  10. rb. spune:

    Si-apoi…Marite Doamne…ce durere…
    Sa umble cineva pierdut pe blogosfere!
    Si sa nu stie nici gramatica romana…?!
    Mai rau decit…ciobanii de la stina!

  11. rb. spune:

    Ionatan…a venit vremea sa primesti cutia de ciocolata. Te rog trimite-mi adresa . Foloseste e-mailul meu personal pentru asta.
    perja@sbcglobal.net.
    Sarbatoarea mea a fost minunata si oaspetii mei s-au bucurat sa asculte versurile trimise de tine. Mii de multumiri,
    Rodica Botan

  12. ionatan spune:

    Iti multumesc, Rodica, iti voi scrie.

  13. elis. spune:

    E bucurie-n cer, e sarbatoare!
    Bine-ai venit acasa! ne spune Dumnezeu,
    Si infloreste viata, curg riuri apa vie
    E bucurie-n ceruri, asa va fi mereu…
    Oricand un suflet crede,venind la Dumnezeu.

  14. ionatan spune:

    E bucurie încă şi încă şi va fi
    De câte ori un Tată-i primeşte pe copii! 🙂

  15. A.Dama spune:

    CUM A FOST de 14 septembrie???

  16. ionatan spune:

    Abia a fost, 14 septembhrie. A fost cu multe emoţii sfinte şi cu flori. Şi cu mărturie şi cu multă bucurie. Îi mulţumesc lui Dumnezeu. Şi ţie pentru întrebare. Detalii, personal! 🙂

Lasă un răspuns

