Picură frunze

***

picură frunze nimeni nu ştie
cum se desprind din culoare şuvoi
parcă aş scrie o poezie
pe foi de iarbă direct cu ploi

picură toamna parcă-i la capăt
viaţa aceasta de care întreb
parcă aş scrie în clopote dangăt
şi-n luminişe direct cu cerb

lumea tresare de somn se-nclină
visele-n oameni nu-s decât fum
parcă aş scrie mers de felină
pe faptul serii direct cu drum

parcă e rugă întreg seninul
parcă-i pământul la ceruri dus
în lacrimă parcă rostit e aminul
şi-n şoapta din urmă parcă-i Isus

17 Responses to Picură frunze

  1. rb. spune:

    o poezie minunata…simpla si …dulce ca o zi frumoasa de toamna…nu numai toamna vietii…dar taomna acestei planete…
    Rodica Botan

  2. eva spune:

    daca picura frunze, si lacrimi cad?

  3. ionatan spune:

    O poezie prin care am trecut şi dor îmi e să fi rămas…

  4. ionatan spune:

    Dacă picură frunze şi lacrimi cad, ce-ar fi să ne fie puţină toamnă…?

  5. Eva spune:

    nu mai e mult pana ne este. 🙂

  6. Eva spune:

    auzi, daca tot ti-e asa toamna, am uitat sa-ti spun ca m-am gandit io ca poti si sa fii fericit, iaca: http://indrazneste.wordpress.com/2008/09/01/ferice-de-cei-fericiti/

    nu ca poti?

  7. LORELEI spune:

    picurul frunzelor
    nasc pomi
    in alb de iarna
    se lina raza
    pe sfioasa zapada
    sufletul
    se infasoara in viori
    stai la masa iar
    in fata Focului
    si iti rostesti:
    am sa musc din Cuvant
    sa nu tac.

  8. rb. spune:

    Ionatan, la sugestia fratelui Doru Pope, te invit sa imi faci o vizita pe blog. Simbata am o sarbatoare …ea se numeste „Garden affair”. De cind am implinit 50 de ani am creiat sarbatoarea asta dorind sa adun cunoscutii si prietenii romani de prin preajma, Sintem foarte imprastiati aici in California. Pina acum a fost un succes. Anul asta am zis ca le fac o surpriza avind un concurs de poezie si ei o sa aleaga poezia preferata. Cistigatorul …va primii o cutie mare de ciocolata. Te invit sa lasi o frintura frumoasa de vers romanesc si pe blogul meu la…Garden Affair Poem Contest.
    Cu deosebita recunostinta…
    Rodica Botan

  9. ionatan spune:

    Îţi mulţmesc, Rodica. Şi ţie şi lui Doru. Fii sigură că îmi voi oferi onoarea de a vizita blogul tău. Îţi mulţumesc pentru invitaţie.

  10. rb. spune:

    Vin sa multumesc pentru comoara de vers, ce ati daruit-o musafirilor mei. Deocamdata va spun doar multumesc…dar simt ca se lasa cu ciocolata.
    Rodica Botan

  11. ionatan spune:

    Buburia e a mea si e deplina. Si inca ceva: vreau sa fiu… TU! Multumesc.

  12. ionatan spune:

    Eva, nu prea inteleg ce vrei sa spui… asa ca sunt fericit: fecice de saracii in duh!

  13. rb. spune:

    Tuuu…tuu…tu…Ok, m-am obisnuit…
    🙂 Rodica

  14. calatorru spune:

    o delectare sa citesc versurile tale
    … alte cuvinte sunt de prisos 🙂

  15. E spune:

    Tot ce e bun presupune un pret mare. Ma bucur ca sunt oameni care au acceptat sa plateasca pretul cerut…

  16. […] adus aminte de versurile lui Ionatan PiroşcaIonatan […]

  17. […] tocmai pentru a-i povesti lui dragostea… lui, acelui el ce locuieşte în a mea inimă. O poezie de-a ta mi-a dat imboldul să îi scriu. Ştii care? Picură frunze. M-am trezit că, după ce am citit-o […]

Lasă un răspuns

