Vă propun să îmi propuneţi să fiu reales!

„Vă propun să îmi propuneţi să fiu reales!” Aşa şi-a început domnul păstor vorbirea. Vă puteţi imagina aşa ceva? Şi mai ales, aşa ceva venind din partea unui creştin?! Mi-e teamă să mă gândesc la bieţii realegători. Ori au zăbale serioase şi frâie pe măsură, cântărind greu în roni, ori nu ştiu ce e libertatea gândirii şi a exprimării.

Dar nu e treaba mea… Le am şi eu pe-ale mele. „Hai să lăsăm…” i-am spus prietenului meu, jenat de ceea ce-mi povestea. Dar oare, Dumnezeu lasă…?

4 Responses to Vă propun să îmi propuneţi să fiu reales!

  1. violeta shalom spune:

    Sau, hai sa lasam, ca sa ni le vedem pe ale noastre, ca de ale noastre vom da socoteala intr-o zi, nu de altele…. 🙂

  2. ionatan spune:

    De acord, lăsăm… Până la Revoluţie. 🙂

  3. In aceasta biserica inca este bine ca se mai fac alegeri. Cunosc o biserica in care pastorul a facut o sedinta acum doi ani , cu toata adunarea si de atunci nu a fost si nci nu va mai fi. De ce ? Pentru ca s-a impus acest lider (pastor ) in mod dictatorial . intalniri in comitet sunt foarte rare, si nu prea sunt discutii . Cat despre alegeri periodice cum prevede Statutul bisericii nici vorba. Sunt mai multe de spus. Pe viitor vom vedea tot mai multe biserici care se infiinteaza ca si o afacere privata a unui pastor si care nu da socoteala la nimeni

  4. ionatan spune:

    Eu cred că Domnul Se foloseşte (nu foloseşte) de orice fel de oameni şi biserici…

Lasă un răspuns

