Ce, eu am stat la şuetă cu Dumnezeu?

De ce sunt aşa sigur? Ce, eu am stat la şuetă cu Dumnezeu? Nu trec şi eu prin bucurii, ca toată lumea? Ca să nu mai zic de dureri… Nu, nu singur, sigur. Sigur pe Prezenţa Sa în viaţa mea. Sigur de palma Sa în care adorm şi în care mă trezesc. Sigur de împlinirea promisiunilor Sale scrise negru pe alb în Scripturi. De ce…?

Fiindcă am ales să-L cred pe Cuvânt. Fiindcă am ales să pun capăt fugii. Fiindcă am ştiut să obosesc de mine la vreme. Şi fiindcă dincolo de orice oboseală este El, aşternând un loc de odhnă. „Eu mă duc să vă pregătesc un loc…”, aşa mi-a spus.

Cad, cad şi mă ridic. E tot acolo, aşteptându-mă. Bat din palme, victorios. El bate odată cu mine. Tot El ne învaţă:

Bucuraţi-vă în nădejde. Fiţi răbdători în necaz. Stăruiţi în rugăciune. Ajutaţi pe sfinţi, când Sunt în nevoie. Fiţi primitori de oaspeţi. Binecuvântaţi pe cei ce vă prigonesc: binecuvântaţi şi nu blestemaţi. Bucuraţi-vă cu cei ce se bucură; plângeţi cu cei ce plâng. Aveţi aceleaşi simţiminte unii faţă de alţii. Nu umblaţi după lucrurile înalte, ci rămâneţi la cele smerite. Să nu vă socotiţi singuri înţelepţi. Nu întoarceţi nimănui rău pentru rău. Urmăriţi ce este bine, înaintea tuturor oamenilor. Dacă este cu putinţă, întrucît atîrnă de voi, trăiţi în pace cu toţi oamenii. (Romani 12:12-18 )

One Response to Ce, eu am stat la şuetă cu Dumnezeu?

  1. […] Am regăsit acest text (sau m-a regăsit el pe mine) pe blogul lui Ionatan Piroşca. […]

Lasă un răspuns

