Mîinile

Violeta îmi spune că îi place mult desenul ăsta, aşa că m-am hotărât să vi-l arat şi vouă. Ideea e veche. Aveam 20 de ani, când desenam pentru prima dată o mână ca simbol al sentimentelor (ce se vede mai jos)… Şi mă mai gândesc că, într-adevăr,

„mâna Domnului a venit peste mine, şi m-a luat în Duhul Domnului, şi m-a pus în mijlocul unei văi pline de oase” (Ezechiel 37:1)

2 Responses to Mîinile

  1. violeta shalom spune:

    Mi-ai facut o bucurie cu acest articol. Imi place desenul. Cand voi deschide o sectiune (categorie) de desene, acesta va fi primul postat, cu ingaduinta ta.
    Multumesc,
    Har si pace 🙂

  2. ionatan spune:

    Mulţumesc, Violeta. Aprecirile astea mă fac să mai încerc astfel de desene. 🙂

Lasă un răspuns

