Ping-pong poezie (exerciţiu de rimă 3)

Mesaj ClaS 26 dec 2001
(poezie cu strofe de cite 4 versuri, cu rima uniforma pe fiecare strofa)

Poezia e un dar,
rostogolul dintr-un zar,
suflul muzical
din taria unui val.

Poezia e un dor

Poezia e un car

Poezia e un cor

(mai adaug doua strofe)

Poezia e un far

Poezia e un for

(si am facut si ultima strofa)

Poezia e un dar.
De te sui in acest car
luminezi precum un far
raspindind in juru-ti har.

1 Sanda
2 Ionatan
3 Cami
4 Mario

18 Responses to Ping-pong poezie (exerciţiu de rimă 3)

  1. A.Dama spune:

    Poezia e un foc
    Poezia e un joc
    Poezia e un loc
    Unde cântă flori de soc

  2. ionatan spune:

    Poezie nu-i deloc
    Nici pe sus, nci la mijloc,
    Nici pe jos, de nu se coc
    Peşti, la lebede în cioc! 🙂

  3. A.Dama spune:

    Poezia e un şoc
    Când cu inima faci troc,
    Sufletu-ţi expune-n bloc
    Şi-are pentru el cojoc.

  4. ionatan spune:

    De le prind în poloboc
    Când pe burtă se întorc,
    Versurile nu le storc,
    Ci le-n caier şi le torc…

  5. LORELEI spune:

    poezia e un har
    care umple un pahar
    sufleteul sa poata bea
    apa vie …din a SA

  6. Felix spune:

    Poezia-i foc zglobiu,
    Netarziu,netimpuriu,
    Ci prezent etern si viu
    Ca in ea sa fii,sa fiu…

  7. Corina Petrache spune:

    nu-i asa si nici asa
    parca eu mai am ceva!?
    are radacini cumva
    si se duce unde vrea

  8. ionatan spune:

    Dacă rima am schimba
    Şi de rost ne-om întreba,
    Cine ştie, poate că
    Înţelesul ni se dă… 🙂

  9. ionatan spune:

    Şi-uite-aşa, cu vai cu chiu,
    Reuşit-am să îţi scriu…
    Felix dragă, pot să ştiu
    Cum de tine să mă ţiu? 🙂

  10. Sorina spune:

    Am ajuns si eu acum
    Prafuita, de pe drum,
    Si ma uit cam nu-stiu-cum
    Si-mi fac neuronu’ scrum
    Ca habar n-am ce si cum… 😉

    (versuri de amator, nu ma luati in seama! 🙂 )

  11. ionatan spune:

    Dacă ai avea habar,
    Cum îţi e versul sprinţar,
    Ne-ar costa le buzunar
    Să te-auzim iar şi iar? 🙂

  12. Sorina spune:

    Bani tinuti „la buzunar”?!…
    De era un cont bancar,
    Poezii primeai „in dar” 😉
    Dar asa… nu am habar…
    (Norocos esti, asadar! 🙂 )

  13. ionatan spune:

    Păi da’ nu habar îţi cer,
    Nu mă laşi deloc să sper:
    Nişte versuri, doar atât,
    Să ne ţină de urât! 🙂

  14. Sorina spune:

    Rima daca ai schimbat,
    In versuri m-am incurcat…
    Neuronu-mi pica lat,
    Creieru-mi devine plat…
    Pan-aici!… Mi s-a-nfundat! 😉 🙂

  15. ionatan spune:

    Şi să nu fiu prea bizar
    Că schimbai rima-n zadar,
    Îmi mai fac un inventar
    Colea, prin vocabular… 🙂

  16. Alin Cristea spune:

    Poezia e un cor?
    Sicofanţi pe un motor
    Cu talente de tenor?
    Poezia nu se cîntă-n cor.

    Poezia e un dor…
    Vise-pleoape ce mă dor
    Daor în soare cînd cobor…
    Nu-i uşor să stai în zbor.

  17. ionatan spune:

    Dacă nu ar fi poeţi,
    Poezia s-ar cânta.
    Însă n-ai cum s-o înveţi,
    De nu eşti chitara sa!

  18. sinaitul spune:

    chiar o coarda de-as avea
    inima s-ar aseza
    pe portativul frumos
    scris de mana lui Cristos,

    zgomotos sau in surdina
    cantarea mea vrea sa spuna:
    poezia nu-i din luna,
    e din cerul de sub huma.

    Ceru-i CER si nu vazduh
    pentru tine nou nascut!

Lasă un răspuns

