Printre „Stâlpii împuşcaţi”

Bine v-am găsit! M-am întors. A fost fain. M-am bucurat de drumul ăsta cum se bucură alţii de poezia mea: uneori fără să pricep totul… Dar a fost ca ploaia de vară: răcoritor şi împlinitor. Le mulţumesc tuturor acelora care s-au făcut versuri în poezia asta. Şi lui Dumnezeu, care a recitat-o.

Mă bate gândul să mă stabilesc în Cluj. Să ne stabilim… Cum şi de ce vine asta, vă voi povesti altă dată.

În Cluj, printre „Stâlpii împuşcaţi” de Liviu Mocan

2 Responses to Printre „Stâlpii împuşcaţi”

  1. alienare spune:

    cand ne povestiti, sa stim si noi? suntem nerabdatori sa aflam 🙂

  2. ionatan spune:

    Eheiii! Ar trebui cântat şi nu stau bine cu vocea! 🙂

Lasă un răspuns

