Câtă mână are Dumnezeu?

Nu cu foarte multă vreme în urmă, Corina (a mai venit ea pe aici cu tot felul de chestii faine) mi-a trimis un pps. Aşa obişnuieşte ea, să-şi bucure prietenii cu câte ceva frumos. Se chema Marţipan Babies şi prezenta câteva lucrări ale Camillei Allen. Ideea şi realizarea, excelente.

Am căutat-o pe Camille Allen pe Youtobe şi am găsit asta:

M-a impresionat atitudinea de totală şi inconştientă abandonare într-o idee de mână de sprijin, aşa cum Tatăl nostru ne-a sculptat pe noi…

Din nefericire am crescut. Ne-am umflat de mândrie, ne-am umplut de păcat… Nu mai avem nevoie de sprijin. Până şi Babies ai Camillei au…

***

mare Îţi este liniştea când răsari
lunca râului vieţii păscută e de iubire
Doamne al oştirilor ce bătălie a purtat
roşul vinului tău venele de cale lactee
când Îţi câştigai un om o armată de oameni
o infinire de oameni cât suferinţa

dacă întrebi de care parte a luncii
râului vieţii doare chip de iubit
ia-ţi crucea şi vino încă tresar
urmele paşilor Săi în iarba fierbinte
ca o palmă în care dorm prepeliţe

Lasă un răspuns

