Duminică seara în Felix


Seara am poposit împreună cu Cătălin şi cu Tabita, soţia lui, la bisericuţa din staţiune, adică din Felix. Puţini credincioşi, dar multe inimi… Cătălin a cântat, eu am spus poezii. Duhul asculta şi El şi ardea…

2 Responses to Duminică seara în Felix

  1. Radu spune:

    Ionatan… m-ai binecuvantat cu acest post. Am tot cautat sa gasesc un blog sau un site care sa ii apartina lui Catalin Lata. In primul am de facultate am stat la Cata.

  2. ionatan spune:

    Ai grijă, să rămâi aşa! Binecuvântat! 🙂 În ce-l priveşte pe Cătă, e foarte ocupat… ocupat cu viaţa lui creştină şi cu familia lui creştină.

Lasă un răspuns

