Vreme de duminică seara

Foto: Acasă la Elis, împreună cu păstorul Teofil Cotrău şi cu alţi câţiva prieteni

Pot spune că o baie de dragoste frăţească e mai bună decât băile Felix…

Deşi nu mai aveam decât exemplarul meu din carte (din care am citit, dăruindu-l apoi păstorului), am făcut fani! M-am bucurat mult de împrietenirea cu Teofil, care e un om deosebit. Am rămas dator cu o nouă vizită la a doua biserică din Alba Iulia, unde n-am mai avut cărţi…

Seara, după slujbă, ne-a invitat Elis şi soţul ei în familia lor. Am avut parte de o cină excelentă şi de o atmosferă de cenaclu de care nu am mai avut parte de multă vreme. Aşa ne-am pierdut în poezii, că numai Duhul Domnului ne-a dat de urmă!

Şi cum, în cazul meu, bucuria se măsoară după urcatul şi coborâtul treptelor scării blocului, Elis are apartamentul la un etaj superior…

2 Responses to Vreme de duminică seara

  1. elis. spune:

    M-as bucura mult sa mai fie astfel de intalniri, sa-L laudam pe Dumnezeu si sa ne incurajam unii pe altii pe drum spre adevarata noastra casa… ” Apoi, intr-o zi, ne vom muta din lumea aceasta in urmatoarea. Si Domnul ne va primi strangandu-ne tare la piept. Ne prabusim inaintea Lui in adorare si uimire, dar imbratisarea Lui ne tine aproape. Râde si spune: Uita-te in urma ta! Si acolo e fratele care a murit , mai fericit decat l-am vazut vreodata, si la fel parintii nostri, si….Luca, Ilie, Enoh.. Si cea mai dulce voce ne spune:” Bine ai venit! Esti in sfarsit acasa! ” Larry Crabb Si… vom fi totdeauna cu Domnul…

  2. ionatan spune:

    Mă rog să-mi dea Dumnezeu putere să mai ajung, fiindcă chiar îmi doresc. Da, nădejdea învierii e cea care ne dă aripi, oricât ar fi de grele încercările…

Lasă un răspuns

