Pauza de blog

Gata… Pauză de blog. Mă pregătesc de ducă. Încep să fiu… pe ducă. Plec la Felix pentru vreo trei săptămâni şi nu vreau să nu ştiţi. Deci nu postări noi, nu răspunsuri la comentarii…

Voi ajunge acolo (în Oradea) pe 19 mai seara. Întâi voi trece pe la Alba Iulia să spun poezii, duminică pe 18 voi fi acolo, într-o biserică baptistă.

Vă las cu bine, dragii mei, ne vom revedea după 6 iunie cu noutăţi, sper. La revedere!

8 Responses to Pauza de blog

  1. A.Dama spune:

    Sa-ti fie drumul lin! Cu poezii din plin.
    Pe unde treci fie senin!
    Si norii-ntoarna-se in crini!

  2. ionatan spune:

    Senin va fi şi fi-va soare
    Şi fi-vor şi poezioare.
    Dar mă întreb când oare-anume
    O fi de stat… în staţiune? 🙂

  3. calatorru spune:

    eu mergeam prin Felix mai mult sa ma plimb decat sa fac baie. Domnul sa binecuvinteze sederea ta acolo!
    poezioare, poezii eu sigur stiu ca multe/or fi!

  4. vaisamar spune:

    Si eu care voiam sa va anunt ca a iesit „Surprins de Bucurie” din tipografie… 😦 Dacă doriţi să puneţi un anunţ despre asta, vă rog să-mi scrieţi un email (adresa va aparea în „comment”), ca să vă trimit coperta şi un fişier cu prezentarea autorului.

  5. Radu spune:

    Sa aveti un tim frumos…cu multa relaxare si binecuvantare.

  6. ionatan spune:

    Orice anunţ de bun simţ binevenit e, dacă mai e actual. Acum, că revenii de la Felix, nădăjduiesc să mă ajung din urmă cât mai repede. 🙂

  7. ionatan spune:

    Iar eu mergeam prin Felix mai mult ca să mă felix 🙂 decât de altceva…

  8. ionatan spune:

    Radule, îţi mulţumesc. Am avut. 🙂

Lasă un răspuns

