Tu duci înviere

Cum razele toate în soare-s mănunchi
Şi apele toate în mare,
Aşa să rămână ai noştri genunchi
În Tine rugare.

Poiene de plâns fiecare avem,
Din lacrimi muşcăm ca din mere,
Nu-n liniştea lumii răgazuri suntem,
Ci-n Tine şedere.

Departele nostru nu e nepătruns,
Şi taina nu e neputinţă.
Un Prinţ în iubire ne este de-ajuns
Şi-un Domn în credinţă.

Aşa că mă-ntăinui cât pot de adânc,
Să rămân la vedere.
Când morţile duc câte-un om la oblânc,
Tu duci înviere.

2 Responses to Tu duci înviere

  1. sfinx667 spune:

    Lumina Ta blanda imi mangaie Calea,
    tristetea mi-o-nvaluie-n soapte,
    cand simt neputinte sau grele-mi par toate,
    simt aripa Ta cum graieste in mine cu fapte ,
    ” continua, Eu sunt aici, mergi mai departe..”
    si restul sunt nimicuri desarte,
    doar Tu esti iubirea cea vie… esti toate…
    adevar graiesti … ” nu-n linistea lumii ragazuri suntem / Ci-n Tine sedere… ”
    felicitari,
    Sibilla

Lasă un răspuns

