Aţi încercat vreodată să renunţaţi la punctul de pe i ?

 
Toată lumea vrea să pună punctul pe i. I-o fi frig, săracul… 🙂

„Ca să pun punctul pe i”, zice el, terminându-şi argumentaţia extrem de inteligentă.
„Ca să pun punctul pe i”, spune ea, privindu-şi cochetă şi încântată, unghiile proaspăt colorate, după ce şi-a lăsat audienţa cu gura şi cu ochii căscate. Fiecare cu punctul lui…

Oamenii îşi cară de-o viaţă punctele de pe i abia aşteptând prilejuri să îi pună la punct pe ceilalţi. La punctul de pe i-ul lor, cărat cu grjă şi dedicare, făcul altar, cântec de leagăn, mireasmă personală plină de şarm, charismă secretă şi seducătoare, care îi face „nebunii frumoşi” şi interesanţi ai lumii orgoliilor.

E credinţa mea şi e intangibilă… Este punctul de pe i-ul meu, nu vă puteţi atinge! Eu sunt centrul acestui univers, eu sunt punctul de pe i, eu şi eu şi eu… Eu fac umbră literelor tale, se mai împăunează ei. Ai să faci cum vrea punctul meu!

Heei! E săptămâna mare! le-aş striga. Cineva a luat toate punctele de pe i şi le-a cărat până i-ul s-a făcut cruce. Le-a cărat prin toată săptămâna asta până la Înviere. De ce vă străduiţi să vă păstraţi punctele alea nerelevante, confuze, dureroase uneori?

Aţi încercat vreodată să renunţaţi la punctul de pe i?

7 Responses to Aţi încercat vreodată să renunţaţi la punctul de pe i ?

  1. sfinx667 spune:

    merita sa incercam 🙂
    Dumnezeu e iubire si iubirea lui nu cere punctul pe i….
    voi lua aminte la tema de casa…felicitari si recunostinta
    respecte,
    Sibilla

  2. ionatan spune:

    Ba da, Iubirea lui ne curăţă de puncte… Ai auzit de detergentul ăla care curăţă… dalmaţieni? 🙂 Fiindcă noi, fără iubirea Lui, ca şi dalmaţienii suntem, de-atâta păcat! 🙂

  3. sfinx667 spune:

    asta zic si eu, punctele noi le punem nu El, Dumnezeu le curata, cum adevarat graiesti , in mare mila si iubirea Lui 🙂
    multumiri,
    Sibilla

  4. artzar spune:

    Ionatan dragule, intersanta imaginea cum „I” fara punct se tranforma intr-un fel de „T”(cruce)…deci Cerul n-are puncte? are numai „T”(-uri)? un Cer in forma de „T”;
    cu toate astea Cristos a pus punct pacatului…sau a pus „pacatul la punct”, nu?

  5. ionatan spune:

    Hristos este „punctul” lui Dumnezeu pentru toate I-urile noastre. 🙂

  6. E spune:

    Frumos. E nevoie de mult curaj sa las neterminat I-ul, sa-i cedez Lui dreptul de a completa, de a suplini, de a intrerupe sau de a nu zice nimic…

  7. ionatan spune:

    Sau de a fi El I-ul, de la Isus, când trăieşte în locul nostru…

Lasă un răspuns

