Fac prozelitism pe blog?

 

Cineva îmi spunea că aşa i se pare, văzându-mi blogul. Da, posibil… Şi nu numai în cazul meu. Prin unele părţi în ţărişoara asta a noastră democrată şi tolerantă, alţii ca mine sunt marginalizaţi, înjuraţi, chiar bătuţi, pentru că ar face „prozelitism”.

De fapt nu e deloc uşor să spunem ce e aia… E un fel de furtună „care bate dincotro vrea” muşchii ei.

Dacă-mi slăvesc Domnul, fac prozelitism? E obligat cineva să-mi împărtăşească bucuria şi crezul? Dacă eu vreau să am un Împărat până şi pe net, care e problema?

Acum câtva timp intrasem la un McDonald să manânc nişte cartofi prăjiţi, fiindcă iubesc felul ăsta de mâncare. Înseamnă că făceam reclamă pentru McDonald?

Dacă-L iubesc pe Isus şi vreau să fiu cu El şi ca El, înseamnă că fac reclamă unei credinţe anume? Absurd…

15 Responses to Fac prozelitism pe blog?

  1. violeta spune:

    Te invidiez 🙂 conform lui Matei 5.11,12.

  2. ionatan spune:

    Nu mă tem de nici un rău, căci El e cu mine…

  3. Catalin spune:

    Fa, ca bine faci! Oare nu asta a facut si Imparatul nostru cit a fost printre noi? El a chemat la El pe toti! Fiecare sa-si ia crucea si sa Il urmeze. Asta fa si tu (bineinteles aratind catre Hristos nu catre tine :o), si atita timp cit o vei face in dragoste (asemeni lui Hristos, dar uneori si ferm, ca o sabie care desparte sufletul si duhul), atunci Dumnezeu nu va intirzia sa aduca si roada. Si chiar daca ar intizia, eu cred ca inima ta tot plina de recunostinta ar fi pentru El. Domnul sa te intareasca in tot ceea ce faci pentru El.

  4. ionatan spune:

    Macar o câtime de-aş face din ce Domnul nostru făcut-a…

    Da către cruce pot arăta…? 🙂

  5. Catalin spune:

    Hai ca las de la mine sa nu se mai zica ca sunt habotnic… :o) Numai sa nu fie de-ala agatate la git cu lanturi…

  6. ionatan spune:

    Nu, de-aia n-am purtat niciodată… Se zice că aia atârnată de gât şi cursă pe piept face umbră inimii de o umple igrasia… 🙂

  7. Catalin spune:

    wow. Am invatat ceva nou astazi! Ma simt deja mai bogat decit ieri. Multam!

  8. ionatan spune:

    Ei, era tot un fel de poezie… 🙂

  9. Sorina spune:

    Dupa cum sigur ai bagat de ja de seama, eu nu accept prozelitismul pe blogul meu; si fac asta din cauza ca, „la mine acasa”, este binevenit orice om, indiferent de religia lui (sau absenta ei), atata timp cat nu se manifesta impotriva celorlalti ori a lui Dumnezeu (daca se manifesta impotriva lui Dumnezeu, imi iau libertatea sa il „mustru”). Dar este „casa mea” acolo si eu fac regulile.
    Daca aici, „la tine acasa”, tu doresti sa faci prozelitism, este dreptul tau: tu stabilesti continutul acestui blog. Cine nu poate fi de acord cu asa ceva, nu este obligat de nimeni si nimic sa revina… Tu iti stabilesti regulile. Si, daca tu esti de parere ca astea sunt lucrurile cele mai importante pe care vrei sa le comunici, nu cred ca are cineva dreptul sa te traga la raspundere pentru asta…
    Parerea mea!

  10. sfinx667 spune:

    eu ma simt bine aici, in casa ta… 🙂
    continua ce ai inceput, El e cu tine, e pretutindeni si e suras si prin tine
    respecte,
    Sibilla

  11. ionatan spune:

    Da, Sorina, am băgat de seamă. Dar de felul meu sunt cam la fel cu mine oriunde mă duc… Dacă ajung pe blogul tău, nu schimb decât puţin, cuvintele. Ideile sunt cam tot alea.

    Asta e ideea: că nu fac prozelitism, ci că ăsta sunt şi că nu mă voi schimba niciodată, nicăieri, indiferent cine mi-ar cere asta in vreun fel sau altul.

    Sibilla, iti mulţumesc pentru încurajare. Mă bucur că te simţi bine aici! 🙂

  12. Eu nu zic ca e prozelitism si nu pt ca sustin aceleasi idei…ci pentru ca in societatea de azi fiecare are drept s isi exprime parerea…si daca parerea ta e „prozelita” e dreptul tau sa o expui…Cheers !

  13. ionatan spune:

    Cu o obiecţie, dragă c_a_s: părerea mea nu e „prozelită”, ci este… eu! Nu fac decât să stau în picioare… 🙂 Îţi mulţumesc pentru vizită, mai pofteşte! 🙂

  14. eliza spune:

    ..idee regasita din Noua Toleranta- Josh McDowell…
    Orice religie, credinta=acceptata si libera sa se exprime. Toate, mai putin crestinismul; toti, mai putin cei care cred ca Una e Calea, ca Unul e Adevarul si Viata.
    Traim ultimele clipe…sa le valorificam prin trairea pentru Cel care a fost biruitor asupra mortii.
    Sunt pentru prima oara prin Jurnalul scrierii iubirii, dar o sa mai vin 🙂
    Domnul sa binecuvanteze acest jurnal, pe cititorii si pe autorul lui, cu putere si perseverenta in alergarea pe ultima suta de metri .

  15. ionatan spune:

    Îţi mulţumesc, Eliza, fii binevenită! M-aş bucura să pot oferi măcar un crâmpei din frumuseţea Celui mai frumos dintre oameni fiecăruia dintre vizitatorii mei… Măcar o idee despre Iubirea Lui. 🙂

Lasă un răspuns

